Jump to content

GTAsajtens Community vid. 4


Mr.Magic
 Share

Recommended Posts

Japp, jag är tillbaka och glad att vi har börjat. Jag skulle också kunna tänka mig att redigera denhär videon, jag gjorde ju första och, den kanske inte var så bra som alla kan ha hoppats. Om ni inte vill att jag ska göra det, så förstår jag ju. Ni har väl sett mina filmer nu som då när Qouad har laddat upp, så jag har nog lärt mig en del i Vegas på sistone.

Det första vi borde göra då är ju att bestämma redigerarn, och sedan får vi se hur det fortsätter. :o

Jo jag vet att du är kapabel till bra saker, och du var det då också. Chronicles var bara slarvigt gjord. Skulle gärna redigera hela om jag fick men vad sägs om att kompromissa så att jag tar Intro och du tar "main"?

Edit: Eller så gör vi som Omega/Alpha, två redegeringar. :D

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 100
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tja, jag gillar egentligen inte att göra intron, men tycker inte heller om dessa kompromissar med att en gör intro osv. Antingen väljer vi 1 eller sen gör vi 2, Alpha/Omega som det brukar kallas. Vad tycker ni andra om demhär förslagen? :o

EDIT: Detta med introt osv, om du har en ide och så vidare, så dela med dig så kanske vi ändå kan komma överens om något. :D

Redigerad av Östis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena. Jag är ny på det här forumet, brukar vara och hänga på gtastunting.com iaf. Jag har varit med i några videos och är väldigt bra faktiskt (fråga Tackleberry och Östis), och jag är med i WH (Wasteland Heroes). Jag ska göra några stunt för den här com videon och försöka så bra jag kan. >_<

Redigerad av WH_ralleee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena. Jag är ny på det här forumet, brukar vara och hänga på gtastunting.com iaf. Jag har varit med i några videos och är väldigt bra faktiskt (fråga Tackleberry och Östis), och jag är med i WH (Wasteland Heroes). Jag ska göra några stunt för den här com videon och försöka så bra jag kan. >_<

Är du svensk? (*kollar gtas profil* ...ja se på fan)

Hade jag inte en aning om, välkommen hit -_-

Daffy är ju inte speciellt aktiv och han får va med så jag kan inte se varför du inte skulle få det.

En fördel om du tänkt stanna dock :)

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du svensk? (*kollar gtas profil* ...ja se på fan)

Hade jag inte en aning om, välkommen hit >_<

Daffy är ju inte speciellt aktiv och han får va med så jag kan inte se varför du inte skulle få det.

En fördel om du tänkt stanna dock -_-

Kan vi inte tvinga dom där snyltarna att ha en GTAsajten.com userbar på GTAS, om dom ska vara med i filmen? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...