Jump to content

Humortråden!


StellHell
 Share

Recommended Posts

@Godfather: Ah nu förstår jag, du postar saker från Gtasajten på GK och saker från GK på Gtasajten...! :P B

Klart, det kom väl några av dina hjärnceller på mig på ett av alla mina HS på dig så, man kanske börjar tänka som du. :D

@R2: lol :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

w42728problems49_902310_0.jpg

HAHAHAHA! :P

<ui> btw så berättade min flickväns pappa en rolig grej som hände en bekant till honom

 <zxc> jasså?

 <ui> han var på restaurang i frankrike tillsammans med en kollega, så behövde han gå och bajsa

 <ui> så gick han på dass och lade en riiiiiiiktigt fin hög i dasset... och franska toaletter är lite speciella, de har nämligen en kant som bajset landar på, så ligger det där tills man spolat

 <ui> har nåt med separationen att göra

 <ui> nåväl, när han skulle spola så kom det inget vatten... han försökte och försökte

 <CLoUdIs> ui nåh?

 <ui> eftersom han var den ende som gått på toa insåg han ju att nästa person som gick dit genast skulle märka vad han gjort (det fanns bara en toalett)

 <ui> så han gick och fick tag på en servitris och skulle få henne att hjälpa honom

 <ui> han var inte så bra på franska, så han släpade in henne på toan, pekade på bajset och sa "me"

 <ui> sen drog han i spol-snöret...

 <ui> ... då funkade det plötsligt

 <ui> :::::::::::))))))))))

 <CLoUdIs> HAHA

 <dzy> hahahahaha

 <zxc> :DDDD

 <WildChild> gg

 <racersnigeln> :IIII

 <zxc> HAHAHAHHAHAHAHAHA

 <tcp> roflmaoafoor

 <zxc> fyfan vad pinsamt

 <dzy> "kolla vad jag gjort!"

 <WildChild> tänk om hon trodde han var ute efter bajssex

 <zxc> haha

 <ui> "jaha, duktig pojke. vad vill du att jag ska göra? torka?"

 <ui> sen sprang han ut ur toaletten och ropade till kollegan 'BETALA - VI SES UTANFÖR'

Hahaha, bra skit. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan! Brukar undvika att kalla tjejer för horor. Men här har vi verkligen en.

15 år gamla Vicky.

http://www.youtube.com/watch?v=zaXPxxk3sKg...You%20are%20not

Humor, nej? Annan tråd, nej? Så det fick bli här.

Hora för att hon juckat 300 ggr eller för att det är med 15 olika snubbar?

Ser inget fel med det om man nu känner för det (visst man måste ju ha legat i om ska ha haft 15 olika killar när man bara är 15).

Korkar och j*vligt naiv brud, det är vad hon är! Tragiskt... ^_^

Dessutom är hon nog skadad lite psykiskt, om hon nu är så besatt av ungar.

Och är säkerligen 90% av bara lögn! Att sitta och säga: Mamma bara så du vet så juckar jag i skolan och du kan inte göra nått åt det! tyder på dåligt självförtroende och man gör vad man kan för att hävda sig!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan! Brukar undvika att kalla tjejer för horor. Men här har vi verkligen en.

15 år gamla Vicky.

http://www.youtube.com/watch?v=zaXPxxk3sKg...You%20are%20not

Humor, nej? Annan tråd, nej? Så det fick bli här.

Jag såg inget om att hon tog betalt för att knulla, så jag ser inte hur hon kan vara en hora.

För övrigt så har hon en väldigt irriterande röst. Sa hon att hon skulle sälja ungen btw?

"And if I can't support it, I guess I'm gonna sell it..."? ... Hur lyckas man med att ha sex 300 gånger utan att bli gravid? Hon kanske borde inse att hon inte kan bli gravid...

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kvinna som är livrädd för ballonger

En sida av mig lider med henne. Men den andra sidan skrattar sig dubbelvikt! Herregud, stackars människa.

Det jävliga är att de börjar smälla ballonger backstage, hon blir livrädd och springer i panik till närmsta utgång, och den leder ju självklart till... backstage. Och när hon äntligen har lugnat ner sig kommer nån sadist gåendes mot henne med 100 ballonger. Som sagt, en sida av mig gråter med henne, medans den andra sidan skrattar djävulskt.

-------------------------------------

Liten pojke som sjunger Spears blir skiträdd för sin mamma

Det roliga kommer först vid 1:14. Tro mig, det är värt att vänta. Kan inte sluta skratta.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...