Jump to content

Prestationer ni är stolta över.


Kebab
 Share

Recommended Posts

Ja, ni förstår nog vart jag vill komma. Berätta om saker som ni åstadkommit som gjort er stolda/nöjda. :D

Det kan vara precis vad som helst!

Själv är jag grymt nöjd över mitt resultat på nationella proven i nian. Jag hade MVG i alla utom ett (muntligt i engelska, fick VG+). Fattar faktiskt inte hur jag lyckades. :P

En annan sak jag är glad över är att jag har börjat träna. Hade inte gymmet funnits i samma hus som skolan så hade jag nog aldrig börjat med det, och då hade jag fått gå runt och se lång och klen ut för alltid. Jag har inte något specifikt (gymrelaterat) som jag har presterat, utan det är mest helheten (att jag går dit) som jag är väldigt nöjd med. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Måste väl erkänna att jag är ganska stolt över att ha haft MVG i alla riktiga ämnen i högstadiet, inte för att det spelar någon som helst roll dock, "minst VG" i allting i gymnasiet också på de senaste omdömena.

Jag är ganska stolt över att ha slagit en jävla massa topprankade spelare.

Prestationer på träningen genom en jävla massa år som har gett mig grym grundfysik och sjukliga magrutor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...