Jump to content

Godspeed


Gof
 Share

Recommended Posts

5fdn7buwcd.png

Godless Limit Stunters

-

Här är den, Den första videon i GLS där jag medverkar. GLS andra totalt.

Jag tänker inte skriva en femton rader lång text om den, Jag ger er länkarna så får ni bedöma själv.

>--LINKS

Godspeed - Hiqh Quality (88MB)

Godspeed - Low Quality (22MB)

YouTube - http://www.youtube.com/watch?v=21tLZyXVsdI

Har ni ytterligare frågor går det fint att ställa dom på våran hemsida. http://www.godlesslimit.co.nr

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser när jag kommer hem! :(

Edit,

+ Några stunts.

+ Introt var väl okej.

- Längden

- Musiken. (egentligen gillar jag sån hära musik, men när det är så högt tempo och klippen blir så långa så blir det bara drygt att titta på. det borde vara snabbare klipp isånnafall...)

- Redigeringen var inte så jätte bra, men den var inte dålig heller...!

:teehee: Ni kan göra bättre.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda minus jag kan se är väl kameravinklarna och färgskiftningarna.

Mitt i ett hopp ändras kameravinkeln massor av gånger, så det är svårt att se vart motorcykeln/bilen är och vart den ska ta vägen.

Det är bättre att ha en kamera rätt igenom ett hopp.

Till exempel när någon flyger en hydra under en bro, sedan lyfter han in i en loop och kommer (Förmodligen) in under bron igen och flyger där igen. Man ser inte vad som händer i slutet där eftersom kameravinkeln ändras varje sekund, men jag förmodar att han tog bron igen. Tänk på det, man ska kunna se vad som händer i stuntet, annars är det värdelöst.

Sedan gillar jag inte riktigt när man påbörjar ett hopp och så hoppas det tillbaka och börjar om en bit tillbaka igen.

Sedan när (vem det nu än var som redigerade) byter färger vilket förekommer lite nu och då, så det flimmrar och hoppar mellan olika betoningar på färgerna fram och tillbaka ser jag bara som störande. Vissa kanske tycker det är coolt men enligt mig stör det bara.

Annars var det väl helt ok.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slayer, han brukar hänga i princip jämt på Lalu's stuntserver va? Han har iallafall varit där de få gångerna jag har varit där.

Tyckte filmen var helt okej, men musiken fick mig nästan att börja gråta :'( .

Håller förresten med simpa där med vinklarna.. Fast det hände bara på ett fåtal ställen.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...