Jump to content

Stängda trådar flyttas inte...


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Forumet "Allmänt" har många fina gammla låsta trådar som inte bör flyttas till papperkorgen.

Nya trådar som bara är spam eller onödiga bör flyttas till papperskorgen, det håller jag med om.

Stör mig okså på "YO MADDAFAKKAZZ" varje gång jag loggar in, så mycket att jag funderat på att skapa en tråd där bara för att slippa sen den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Forumet "Allmänt" har många fina gammla låsta trådar som inte bör flyttas till papperkorgen.

Nya trådar som bara är spam eller onödiga bör flyttas till papperskorgen, det håller jag med om.

Stör mig okså på "YO MADDAFAKKAZZ" varje gång jag loggar in, så mycket att jag funderat på att skapa en tråd där bara för att slippa sen den.

Sådär, nu slipper ni se skiten :ermm:...

Och du fick nästan som du ville Vice. :D

Du slapp skapa en ny tråd, men den som åkte dit var din...

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, nu slipper ni se skiten :ermm:...

Och du fick nästan som du ville Vice. :D

Du slapp skapa en ny tråd, men den som åkte dit var din...

Tack, tack.

Känner mig hedrad att ha fått en tråd i papperskorgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Forumet "Allmänt" har många fina gammla låsta trådar som inte bör flyttas till papperkorgen.

Nya trådar som bara är spam eller onödiga bör flyttas till papperskorgen, det håller jag med om.

Stör mig okså på "YO MADDAFAKKAZZ" varje gång jag loggar in, så mycket att jag funderat på att skapa en tråd där bara för att slippa sen den.

Jag skrattade faktiskt åt trådtiteln. (w00t) Men det kan vara skönt att den är borta nu. Forumet ser mycket "renare" ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Säger du det så. ^_^

Come on boyz, lets spam!

Jag ser ju längsiktigt, men det gör inte ni.

1. En låst topic.

2. Skapas nya topicar för den ska försvinna från första sidan.

3. Eftersom dom är spamtopicar så låses dom med.

4. Rundgången startar.

5. Eftersom folk spammar blir dom bannade.

Så till slut finns det inga spammare kvar, och inte heller några låsta topicar och inte heller någon som klagar på dom låsta topicarna. \o/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser ju längsiktigt, men det gör inte ni.

1. En låst topic.

2. Skapas nya topicar för den ska försvinna från första sidan.

3. Eftersom dom är spamtopicar så låses dom med.

4. Rundgången startar.

5. Eftersom folk spammar blir dom bannade.

Så till slut finns det inga spammare kvar, och inte heller några låsta topicar och inte heller någon som klagar på dom låsta topicarna. \o/

Pssssh. Varför har vi ens en papperskorg om moderatorer/admins inte ska flytta trådar dit? Shit, ta bort papperskorgen helt och lägg tillbaka trådarna som ligger där inne nu till de forumdelarna de låg i innan de flyttades till papperskorgen.

Varför finns det en papperskorg? Jag menar, om den inte ska andvändas kan vi lika gärna ta bort den. Säg annars vad det är för mening med att ha kvar den. Den tar ju bara upp plats.

Och så var det något mer jag skulle skriva men det kommer jag inte ihåg.... trötthet ftw.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En papperskorg är bra, de flesta forumen har en papperskorg.

Vad jag däremot inte förstår är varför dom inte gör det forumet osynligt för oss medlemmar?

Att det skall vara synligt för admins/mods är ju självklart, då de kan använda trådar som referens/bevis mot regelbrott osv.

Iof man har ju sett endel medlemmar som har flest inlägg procentuellt sett i papperskorgen ^_^

BOT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En papperskorg är bra, de flesta forumen har en papperskorg.

Vad jag däremot inte förstår är varför dom inte gör det forumet osynligt för oss medlemmar?

Att det skall vara synligt för admins/mods är ju självklart, då de kan använda trådar som referens/bevis mot regelbrott osv.

Iof man har ju sett endel medlemmar som har flest inlägg procentuellt sett i papperskorgen ^_^

BOT

Att göra den osynlig för oss är fel. Vi borde ha rätt att titta i den. Att man inte kan posta där är dock rätt.

Att vissa medlemmar har flest post där är för att det innan inte hette papperskorgen utan...eh, ja nått annat. Det var någon form av subforum om jag fattat det rätt.

Det borde ju du känna till din gammling... :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att göra den osynlig för oss är fel. Vi borde ha rätt att titta i den. Att man inte kan posta där är dock rätt.

Att vissa medlemmar har flest post där är för att det innan inte hette papperskorgen utan...eh, ja nått annat. Det var någon form av subforum om jag fattat det rätt.

Det borde ju du känna till din gammling... ^_^

Tidigare var det "spamforumet".

BOT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser ju längsiktigt, men det gör inte ni.

1. En låst topic.

2. Skapas nya topicar för den ska försvinna från första sidan.

3. Eftersom dom är spamtopicar så låses dom med.

4. Rundgången startar.

5. Eftersom folk spammar blir dom bannade.

Så till slut finns det inga spammare kvar, och inte heller några låsta topicar och inte heller någon som klagar på dom låsta topicarna. \o/

Och eftersom alla vill göra en god järning och få bort spamtopicarna från första sidan så kommer det tillslut inte att finnas några medlemmar kvar. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...