Jump to content

Everything or nothing


Merkky
 Share

Recommended Posts

Det är såhära att jag och mina kompisar brukar jämt göra filmer på helger och lov ibland. Så det blir en hel del bilder knäppta.

Gjorde den hära filmen klar alldeles nyss, gjord på två dagar. Det är bilder och filmer från hela året, utom från sportlovet då dom försvann under min dator krasch, och ingen hade dom nån annanstans. >_<

Det kanske inte är nå vidare kul för er att titta på bilder vi har knäppt under loven, men jag vill gärna ha kommentarer på redigeringen! >_<

Youtube streaming här!

Obs: Om inte videon funkar har den inte blivit klar på youtube... En kompis la upp den, så den borde komma snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket bra redigerad, även om den var lite osynkad till musiken på vissa platser! >_<

Fina flickor och foton också. Men jag är inte helt säker om detta är en film som passar på Youtube, eller på internet överhuvud taget. Den är privat, och inte särskilt intressant för allmänheten. Bilder på djur, natur och liknande kan fungera men det är inte särskilt intressant att se ett gäng killar posera framför kameran, eller någon galen tjej i balettklänning spela fotboll.

Hur som helst var den välgjord, och den lyckades få mig att längta till sommaren i alla fall! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket bra redigerad, även om den var lite osynkad till musiken på vissa platser! >_<

Fina flickor och foton också. Men jag är inte helt säker om detta är en film som passar på Youtube, eller på internet överhuvud taget. Den är privat, och inte särskilt intressant för allmänheten. Bilder på djur, natur och liknande kan fungera men det är inte särskilt intressant att se ett gäng killar posera framför kameran, eller någon galen tjej i balettklänning spela fotboll.

Hur som helst var den välgjord, och den lyckades få mig att längta till sommaren i alla fall! >_<

Ah, tack. Men det är så att en massa människor vill ha den, och jag orkar inte skicka runt den högupplösta versionen till alla. :lol:

Sen är det nog garanterat slarvfel, den är gjord på två dagar! =)

Inge mera kommentarer? >_<

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra redigering. Tänk på en sak nästa gång dock, När titelnamnet zoomas ut mot solen så blir det i princip omöjligt att läsa det. Lägg en svart ram runt så hade det blivit en snygg effekt :)

Sen... Såna soeta smo gayrumpor :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst fan, du var ju från Övik :mellow: , Kände igen vissa områden och tror faktiskt att jag känner igen en av grabbarna :) , vilken skola går du på?

Filmen: Ahh....det där är Övik det :) Asbra editering bra musik, högkvalitets bilder och humor (moppekillen vid studsmattan :) )

Skit i dom andras kommenrtarer, en film värd att ses mer än en gång :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här blir väl inte så nödvändigt inlägg, ignorera om du vill.

Den bästa beskrivningen görs med en smiley: :)

Eftersom jag inte kan nåt om redigering så blir det inte så konstruktiv kritik, annat att det var rätt bra. Snubben vid 1:09 verkar längta hem... :)

Som sagt är det inte så intressant för någon utom för dem som kan koppla minnen till de där bilderna, förutom att ni gjorde vissa poser jag upplevt alltför mycket. :) (*gnider den ömma ba...* oops.)

( :D )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fin redigerad film, men helt meningslös enligt mig.

Jo, men kommentarer är alltid bra! :P Ni vet ju en hel del om hur det "borde" se ut. Så jag tänkte bara kolla! :)

Visst fan, du var ju från Övik :) , Kände igen vissa områden och tror faktiskt att jag känner igen en av grabbarna ;) , vilken skola går du på?

Filmen: Ahh....det där är Övik det :) Asbra editering bra musik, högkvalitets bilder och humor (moppekillen vid studsmattan :) )

Skit i dom andras kommenrtarer, en film värd att ses mer än en gång :)

Jag går på parkskolan! :) Dom bilderna är knäppta mellan husum och flygplatsen i Dombäcksmark. Vilken av dom känner du igen? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...