Jump to content

En teori


Siana
 Share

Recommended Posts

Det är så det ska se ut, men det är mer såhär det faktiskt ser ut.

/---/

Kanske det, men bara för det kan vi ju inte sluta med att skriva "reported". Poängen är ju (det här börjar bli tjatigt) att folk som hade tänkt att antingen rapportera själva, eller ge en utskällning, inte gör det eftersom de ser att andra redan gjort det.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske det, men bara för det kan vi ju inte sluta med att skriva "reported". Poängen är ju (det här börjar bli tjatigt) att folk som hade tänkt att antingen rapportera själva, eller ge en utskällning, inte gör det eftersom de ser att andra redan gjort det.

Vad är det du inte fattar? Ni argumenterar om samma sak.

EN(1) person SKA skriva att den är rapporterad, sen ska det inte finnas ett enda fingeravtryck på topicen förens den är låst. Men så är inte fallet.

Ge mig gärna ett exempel på en topic som har gått detta öde till mötes. Ska bli skoj att se dig leta förgäves.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det du inte fattar? Ni argumenterar om samma sak.

EN(1) person SKA skriva att den är rapporterad, sen ska det inte finnas ett enda fingeravtryck på topicen förens den är låst. Men så är inte fallet.

Ge mig gärna ett exempel på en topic som har gått detta öde till mötes. Ska bli skoj att se dig leta förgäves.

:( Tihi hittade en. Jag är bäst.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33788

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wth, det var ju till och med P-C som skrev. Det säger väl lite hur inaktiv den är. :P

Näh, men jag läste om min första tråd och insåg att en rapporterande person som skriver kan vara nödvändigt, så jag har ändrat lite.

MEN!

Det här föreslår jag: EN person skriver i tråden att han har rapporterat. Därefter ingenting. Den rapporterande paragrafryttaren ska inte ens behöva påpeka att man inte får skriva i tråden, det ska vara ett regelbrott och därför "belönas" med en varning.

Howd'ya like that, ppl? yes_645834_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här föreslår jag: EN person skriver i tråden att han har rapporterat. Därefter ingenting. Den rapporterande paragrafryttaren ska inte ens behöva påpeka att man inte får skriva i tråden, det ska vara ett regelbrott och därför "belönas" med en varning.

Howd'ya like that, ppl? yes_645834_0.gif

W0rd! :P EoD! Fast varning är lite väl, men åthyttande av moderatorer. Ingen varning kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vettefan om detta är rätt topic o skriva i.

På san andreas forumet har det skapats många topicar som bör ligga i moddingforumet istället. Istället för att hjälpa personen och sen avsluta med "du skulle skrivit i moddingforumet" så skriver folk bara. "Skriv i moddingforumet"

Tycker ni inte det är en sorts spam på ett sätt? Man hjälper inte personen alls och man ger inget till ämnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vettefan om detta är rätt topic o skriva i.

På san andreas forumet har det skapats många topicar som bör ligga i moddingforumet istället. Istället för att hjälpa personen och sen avsluta med "du skulle skrivit i moddingforumet" så skriver folk bara. "Skriv i moddingforumet"

Tycker ni inte det är en sorts spam på ett sätt? Man hjälper inte personen alls och man ger inget till ämnet.

Nya medlemmar är som bebisar om man daltar med dem så märker de "Aha, här får man svar av de som viker ner sig, även fast jag gör fel, en del är tuffa, men några är veka, de kan man luska ut svar ur"

Om vi skiter i att svara på frågan och bara hänvisar medlemmen rätt så märker han "Aha, här måste man göra rätt för sig för att få sitt svar, bäst jag börjar göra det"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bäst är väl - om man kan nåt om ämnet - att säga det man kan och sen avsluta med "skriv i moddingforumet", plus att rapportera (och att skriva "reported", diskussion har sagts tidigare i tråden). Kan man inget kan man ju rapportera ändå, och skriva "skriv i moddingforumet. Reported". Eller är det fel? :angry: Hoppas ni fattade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bäst är väl - om man kan nåt om ämnet - att säga det man kan och sen avsluta med "skriv i moddingforumet", plus att rapportera (och att skriva "reported", diskussion har sagts tidigare i tråden). Kan man inget kan man ju rapportera ändå, och skriva "skriv i moddingforumet. Reported". Eller är det fel? :rolleyes: Hoppas ni fattade.

Jo jag fattar. Du menar så här:

Trög idiot: HEjsan var hittar man en blå porche till san andreas???!!!! :woot: :woot:

Extra admin: MEN VAFAN!!!!1111ettett skriv i moddingforumet :angry::shifty::blink: *reported*

Posten tycker jag där är direkt onädig. Räcker med att bara rapportera enligt mig så får admin/mods skälla ut dom istället? Kanske ett inlägg i den här stilen

"Hej kolla här när du letar efter moddar. *Sätt in länk*

btw moddingforumet! *reported*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som du och jag säger är det bäst att tipsa ontopic och sen sätta ett "btw" i slutet. Du har säkert rätt om att "skriv i moddingforumet" är onödigt om man inte säger nåt annat, men jag tänkte bara att modsen inte skule få fjorton rapporter. Men det är väl mindre skada skedd med det än onödiga posts. Du har rätt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...