Jump to content

Snygga tjejer och killar!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Huh_1177572_0.jpg

Jag tolkar det som om han menar att det var länge sedan du hade tjej och därför har valt XL tjejer den senaste tiden. Och vant dig vid xl tjejer.

Jag hoppas dock att jag har misstolkat (så som jag brukar göra) för du har helt rätt i det du säger. Brudar skall ha en liten mage när de böjer sig fram. Inte vara helt platta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag menar är att de senaste sidorna har jag sett dig hitta ett fel på typ alla tjejer. Eller Många. Eller tillräckligt för att jag ska bli orolig att du är alldeles för petig med folks utseende.

Det där om min petighet må vara lite halvsant, men jag tror ändå du blandar ihop mig med någon annan. Kollade 15 sidor bakåt i tråden och jag förstår inte riktigt vad du pratar om... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag menar är att de senaste sidorna har jag sett dig hitta ett fel på typ alla tjejer. Eller Många. Eller tillräckligt för att jag ska bli orolig att du är alldeles för petig med folks utseende.

Men så är det skillnad på när det gäller att skaffa en flickvän på riktigt och att sitta och bedöma tjejer över internet. De flesta blir per automatik mer petiga över internet, medan man i verkligheten inte väntar på en 10-poängare innan man skaffar flickvän.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men så är det skillnad på när det gäller att skaffa en flickvän på riktigt och att sitta och bedöma tjejer över internet. De flesta blir per automatik mer petiga över internet, medan man i verkligheten inte väntar på en 10-poängare innan man skaffar flickvän.

True dat!

On the internetz finns det en uppsjö med bilder på brudar så det är klart man blir petig.

En tia i verkligheten är typ.. 5 på Internet. Och en 10 på Internet är photoshoppad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Haters be hatin'! Jo, det var det, jag tycker hon är grymt vacker. Men basera inte din åsikt på bara en bild, liksom.

Jag klickade faktiskt på google-länken och försökte hitta en bild som åtminstone ryckte lite i tjejer-som-man-vill-ha-närven, men tyvärr alltså. Määhäät var ingen hit.

Jag vågar sträcka sig så långt som att hon duger i krig. Om man är full. Men där tror jag att vi får lov att dra gränsen.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom igen nu, kan ju knappast vara bara jag som blir påmind om hur snygga tjejer är på sommaren! :P

321282_1177095_0.jpg

305316_1177095_1.jpg

Du är inte ensam. Tjejerna är ganska söta, men inte min typ.

Jag klickade faktiskt på google-länken och försökte hitta en bild som åtminstone ryckte lite i tjejer-som-man-vill-ha-närven, men tyvärr alltså. Määhäät var ingen hit.

Jag vågar sträcka sig så långt som att hon duger i krig. Om man är full. Men där tror jag att vi får lov att dra gränsen.

Håller med till 100%!

--

Synd att hon försvann från Gossip Girl...

Hilary_Duff2_1179042_2.jpg

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...