Jump to content

Snygga tjejer och killar!


VickeX
 Share

Recommended Posts

Tidningar skriver ju alltid sanningen

Jo, det gör dem. Alltid, jämt, ständigt!

När en tidning anger källa så brukar det oftast stämma.

Hur ser du det? DOm har ju 4 lager smink?

I previously blogged about Mary-Kate Olsen being anorexic.

But now, the New York Post reports (via Wizbang) that Mary-Kate Olsen entered rehab for cocaine addition, not anorexia.

She checked into the Cirque Lodge, a rehab clinic in Utah. The National Enquirer and the Star will both have the story this week.

Vart i helvet är världen på väg? Jag röstar för livstid, alternativt massmord på sånna där.

Blev du tappad som liten eller vad? Alla tycker inte likadant. Och tur är väl det, för då skulle alla killar springa efter din brud. Sluta klaga vafan och njut av mångfalden!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I previously blogged about Mary-Kate Olsen being anorexic.

But now, the New York Post reports (via Wizbang) that Mary-Kate Olsen entered rehab for cocaine addition, not anorexia.

She checked into the Cirque Lodge, a rehab clinic in Utah. The National Enquirer and the Star will both have the story this week.

Det svarade inte på min fråga. Jag undrar hur du kan se på den bilden att dom har snortat kokain?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev du tappad som liten eller vad? Alla tycker inte likadant. Och tur är väl det, för då skulle alla killar springa efter din brud. Sluta klaga vafan och njut av mångfalden!

Frågan är om det är jag, eller dom där sjukt äkliga jävlarna som blivit tabbade. Det är inte jag som spökar ut mig och ser allmänt skabbig ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågan är om det är jag, eller dom där sjukt äkliga jävlarna som blivit tabbade. Det är inte jag som spökar ut mig och ser allmänt skabbig ut.

Du är exakt som jag var förut.

Men nu har jag vuxit upp och har lärt mig respektera hur folk klär sig eller vad dom gillar.

Om du nu hatar dom så mycket, varför ens bry sig? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågan är om det är jag, eller dom där sjukt äkliga jävlarna som blivit tabbade. Det är inte jag som spökar ut mig och ser allmänt skabbig ut.

Mja, då varken du eller "de" är fakta personifierad så är det varken du eller de som är tabbade. Det jag försöker säga är att allt grundas på åsikter.

Det vore sjukt att ens påstå att en själv är den enda som har rätt klädstil eller vad det nu kan handla om.

VaXXoR vet vad han pratar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...