Jump to content

MSoft köper upp R*?


RadiuZ
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

hatar J**** Microsoft .

dom ska alltid förstöra för alla .

För hel***** kan dom inte sammarbeta så att alla spel kommer till alla consoller .

Hm. Som jag har förstått det så, om inte microsoft köper R* eller någon annan gör det.. då kommer det inte komma några fler GTA spel. Så, tekniskt sätt så gör Microsoft en jätte bra sak. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har spelat GTA både till ps2 och xbox. föredrar ps2-versionen tack vare kontrollen. Men eftersom 360 ska ha betydligt bättre kontroll så får man väl hoppas det blir lika skön känsla där.

Sedan finns ju GTA till både xbox och ps2, och om det nu blir exklusivt för 360, med en skön kontroll, och underbart online-stöd vore det inte helt fel.

Men sedan hoppas jag på en ps3-version för playstation är min favoritkonsoll. Men jag kommer skaffa både 360 och ps3.

Men fråga er själva också. Vad vill ni helst, att inga fler GTA-spel släpps överhuvudtaget? Eller att det blir exklusivt för 360? För tycka vad man vill om Microsoft, så gör de bra spel, bra konsoll och har gott om pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt rätt, och om Microsoft vill tjäna en hel del pengar är det bara släppa en PS3 version, frågan är bara om Sony vill svälja sin stolthet och låta Microsoft tjäna på alla exemplar som säljs till PS3.

Sony skulle också tjäna pengar på varje sålt exemplar, så jag ser inte varför dom skulle vägra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag börjar gråta om inte gta iv kommer till ps3 :'(

Jag me!! :'( Vill fasen ha ett ps3, men det känns grovt att köpa det för ett enda spel. Just nu finns MGS4 och GTA4 som ska komma dit som jag verkligen vill ha! Men om GTA4 blir exklusivt till 360, känns det illa! :wub:

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...