Jump to content

MSoft köper upp R*?


RadiuZ
 Share

Recommended Posts

Svarta och vita knappen finns inte längre. det är nu som på ps fast mycket bättre ( :rolleyes: ), med andra ord att dom sitter ovanför L/R trigger. Och xbox kontrollerna är skit sköna att spela med. Inget man får ont i händerna av som på ps eftersom dom är överdrivet små tycker jag, plus att analogspakarna sitter helt fel. Har själv haft både xbox och ps2. men sålde mitt ps2 för det var skit. så de så :o

alltså jag skrev ju att 360 har som ps2 lite längre ner i texten :mellow:. men smaken är olika :).

Att spakarna är ifrån varandra skulle vara dåligt förstår jag inte, det är ju därför Xbox alltid varit det självklara valet av konsol FPS. Titta bara på hur man håller Wii. Man håller vänstra handen långt fram och högt, medan den högra är mer mot kroppen och lågt, precis som spakarna på Xboxen och GameCube.

jag själv skrev att det är en vanesak. jag skaffade en xbox före ps2. och tyckte xboxs kontroll var skön. men ps2s kontroll var ännu skönare. men hur 360 är vet jag inte. men visst går det bra att spela med xbox. det går fort att vänja sig.

men finns det några officella uppgifter att gta 4 inte kommer till ps3?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

alltså jag skrev ju att 360 har som ps2 lite längre ner i texten :rolleyes:. men smaken är olika :o.

jag själv skrev att det är en vanesak. jag skaffade en xbox före ps2. och tyckte xboxs kontroll var skön. men ps2s kontroll var ännu skönare. men hur 360 är vet jag inte. men visst går det bra att spela med xbox. det går fort att vänja sig.

men finns det några officella uppgifter att gta 4 inte kommer till ps3?

http://www.gamespot.com/ps3/action/grandth...tml?sid=6153028

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...