Jump to content

MSoft köper upp R*?


RadiuZ
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan vad tråkigt. Glöm att jag tänker köpa XBOX360 bara för att spela GTA.

Det är de Ms vill.

Att alla ps2 ägare ska köpa xbox.

Men fuck them!

Kommer ändå hålla mig på ps linjen.

Playstation for life!

Men det kommer mer spel som jag är intresserad av.

Alla Fps spel ser roliga ut.

Killzone t.ex.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är de Ms vill.

Att alla ps2 ägare ska köpa xbox.

Men fuck them!

Kommer ändå hålla mig på ps linjen.

Playstation for life!

Men det kommer mer spel som jag är intresserad av.

Alla Fps spel ser roliga ut.

Killzone t.ex.

Typisk fanboy kommentar, du kommer alltså skita i nya GTA bara för att Microsoft köper Rockstar...? Att inte köpa spelet för att det bara kommer till en annan konsol kallas fan av konsol, inte fan av spel. You sir are not a GTA fan, you are a fan(boy) of Sony.

Sen är PlayStations 2s FPS rena skämt jämfört med Xboxens. Själv föredrar jag också västländska rollspel framför japanska. Sony har Final Fantasy, Microsoft har Mass Effect och Kotor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typisk fanboy kommentar, du kommer alltså skita i nya GTA bara för att Microsoft köper Rockstar...? Att inte köpa spelet för att det bara kommer till en annan konsol kallas fan av konsol, inte fan av spel. You sir are not a GTA fan, you are a fan(boy) of Sony.

Jag är bara sur för att det inte kommer till ps nå mer.

Har lixom kört alla gta-spel på ps utom Sa.

Jag har inte sagt att jag ska skita i det.

Kommer det till Pc så köper jag det.

Men jag tänker inte springa och köpa xbox.

Jag är mer av en ps människa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är bara sur för att det inte kommer till ps nå mer.

Har lixom kört alla gta-spel på ps utom Sa.

Jag har inte sagt att jag ska skita i det.

Kommer det till Pc så köper jag det.

Men jag tänker inte springa och köpa xbox.

Jag är mer av en ps människa.

PS-människa? Du får det som låta som de som hade olika konsoler var helt olika, alla är inte fanboy (w00t)

Lirade du GTA och GTA2 på PS också eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om gta slutas göras till playstation så kommer jag samla ihop några tusen ps2ägare och demonstrera (w00t)

UTROTA PC.

Å KOM INTE MED NÅGRA J*VLA KOMMENTARER OM ATT PC ÄR BÄST ELLER SÅ FÖR JAG KAN INTE ÄNDRA MIG, SÅ HÅLL DET FÖR ER SJÄLVA!!!!!!!!!!

Nejdå, men om vi PC ägare inte säger något så kan väl du hålla käften? Snälla? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS-människa? Du får det som låta som de som hade olika konsoler var helt olika, alla är inte fanboy :)

Lirade du GTA och GTA2 på PS också eller?

Varför tjaffar du ? :P

Jag har bara haft ps konsoler och följer det till nästa konsol. (Aa okej ett sega också, men då hade inte ps1 kommit än).

Är det fel eller ?

Ja Gta, Gta london, Gta2, Gta 3, Gta vice city.

Sa köpte jag till Pc

Aa okej inte LCS heller. (Har inte köpt).

Nu glömmer vi det här, orkar inte. Håller oss On topic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det bara kommer till 360 (och PC) så blir det inget GTA för mig.

Är van vid PS-kontrollerna och vill behöva inte vänja mig vid 360s och dessutom punga ut med över tusenlappen endast för GTA när jag ändå ska köpa ett PS3.

PC är inte heller något alternativ, har kört GTA (iallafall storyn) på PS sedan GTA3, och trivts bra med det.

Ja, jag må liknas vid en "fanboy". Men när man ägt PS2 i snart 5-6 (tror jag) år och nästan alltid fått en bra spelupplevelse av alla de spel som köpts genom åren, är det igentligen då så konstigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men blir inte GTA bätre om det kommer till Ps3 då?

Var GTA bättre till Xbox än PS2 enligt dig? Tänkte väl. Och eftersom Microsoft äger Xbox så skulle det var välsigt dumt av dem att släppa ett populärt sple som GTA till deras största konkurenters konsol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typisk fanboy kommentar, du kommer alltså skita i nya GTA bara för att Microsoft köper Rockstar...? Att inte köpa spelet för att det bara kommer till en annan konsol kallas fan av konsol, inte fan av spel. You sir are not a GTA fan, you are a fan(boy) of Sony.

Jag har inget emot XBOXen (utom kontrollen), men fanimig behöver jag inte skaffa XBOX360 bara för att spela GTA.

Vad ska jag använda den till sen? Det kommer bara samla damm och jag orkar inte dammsuga.

Iaf, GTA kommer finnas, om inte till PS men till XBOX360.

GTA är det största orsaken till jag skulle köpa PS3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OM de gör det så kommer (antagligen) försäljning av XBOX360 öka eller helt enklet tvärtom.

De flesta föredrar nog PS verisonen.

Ja den lär ju inte sjunka precis... och PS2 versionerna har ju alltid varit sämre än Xbox och PC versionen så det enda som är ivägen är ju kontrollen, och jag tror inte så många tänker på det nu eftersom den borde ändras helt. Lock On ska ju försvinna och allt sånt, det är därför Saint's Row är myker bättre än de tidigare GTA spelen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...