eXotic Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Aha, synd att du inte var på Mia då... sitter nämligen själv och fiskar lite nu... eller mer åt "det gröna monstrena längre in i grottan". Haha okej, nåja. Nu har jag ju nått mitt mål med elementorn, så nu kan jag väl återuppta assisten på Mia, nu när jag inte känner att "jag måste bara levla lite med elementorn". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Blev du lvl 15 tillslut? Eller stack du när jag gick och lade mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Blev du lvl 15 tillslut? Eller stack du när jag gick och lade mig? Jag grindade klart tills buffsen tog slut, efter det kändes det som jag slog i slowmotion så jag orkade inte mer utan loggade in på min ele och blev lite rikare istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Vart hittar man den där personen som man ska snacka med vid level 15 för att bli assist?? Allt jag vet är att den personen finns någonstans i DARKON. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Vart hittar man den där personen som man ska snacka med vid level 15 för att bli assist?? Allt jag vet är att den personen finns någonstans i DARKON. Näe. Han finns i East Flaris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Näe. Han finns i East Flaris. Okej... Undrar jag har fått Darkon ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Okej... Undrar jag har fått Darkon ifrån Second Job change kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Second Job change kanske? Har dom fixat det nu?? Hur gör man för att byta från Merc till Assist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Har dom fixat det nu?? Hur gör man för att byta från Merc till Assist? Alltså... Det går inte. First Job Change = lvl 15 Second Job Change = lvl 60 Det är vad man ska bli sen, alltså. Merc -> Blade / Knight Assist -> Ringmaster / Billposter Mage -> Psykeeper / Elementor Acrobat -> Ranger / Jester Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Alltså... Det går inte. First Job Change = lvl 15 Second Job Change = lvl 60 Det är vad man ska bli sen, alltså. Merc -> Blade / Knight Assist -> Ringmaster / Billposter Mage -> Psykeeper / Elementor Acrobat -> Ranger / Jester Men jag har hört att man kunde förr byta job... Som jag beskrev förut... Dock vet jag inte mer men jag har hört det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Men jag har hört att man kunde förr byta job... Som jag beskrev förut... Dock vet jag inte mer men jag har hört det Går inte att byta mellan klasser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Jävla skitspel, jag kommer aldrig dinga 66. Varje gång jag kommer över 90% så händer något så jag dör och åker tillbaka till 88%. Hittills har det laggat till så jag förlorar massa liv när lagget återställs, två gånger har en Grr sprungit upp jämnsides och när han dör så slutar hon attackera, under den sekunden hinner alla mobs som jag aoe:ar få en ett varsitt extraslag så jag dör. Till och med när jag lirar med assist så dör jag. Har varit fast på 65 i flera dagar. Nästa gång jag kommer över 90 ska jag shouta efter en RM och bara köra 1vs1. Nåja, det bra är att jag säkert kommer hinna få CSpet innan jag dingar 66, och samtidigt hinna uppgradera mitt set innan jag dingar 75 då det är dags att börja använda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Jävla skitspel, jag kommer aldrig dinga 66. Varje gång jag kommer över 90% så händer något så jag dör och åker tillbaka till 88%. Hittills har det laggat till så jag förlorar massa liv när lagget återställs, två gånger har en Grr sprungit upp jämnsides och när han dör så slutar hon attackera, under den sekunden hinner alla mobs som jag aoe:ar få en ett varsitt extraslag så jag dör. Till och med när jag lirar med assist så dör jag. Har varit fast på 65 i flera dagar. Nästa gång jag kommer över 90 ska jag shouta efter en RM och bara köra 1vs1. Nåja, det bra är att jag säkert kommer hinna få CSpet innan jag dingar 66, och samtidigt hinna uppgradera mitt set innan jag dingar 75 då det är dags att börja använda det. Haha, lycka till att få en RM Jag är lvl 56 nu Grindar bara med 70++ HUr ska du få tag i CS pet? Köpa för penya eller pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Haha, lycka till att få en RM Jag är lvl 56 nu Grindar bara med 70++ HUr ska du få tag i CS pet? Köpa för penya eller pengar? Lycka till och lycka till. Jag har lirat med RMs sedan jag dingade 45. Jag ska köpa för Penya, har snart tillräckligt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Lycka till och lycka till. Jag har lirat med RMs sedan jag dingade 45. Jag ska köpa för Penya, har snart tillräckligt mycket. Gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Gratis? Ja, jag var smart nog att göra mig bekant med en RM som lowlevel, sedan dess har han och jag lirat ganska mycket. Sedan har jag hittat nya RMs med tiden, så jag har ett par stycken på messenger, men den jag blev vän med först ställer jämt upp! Han tycker det är skitskoj att se mig levla, sedan vill han att jag ska bli bättre än honom så jag kan plevla honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Ja, jag var smart nog att göra mig bekant med en RM som lowlevel, sedan dess har han och jag lirat ganska mycket. Sedan har jag hittat nya RMs med tiden, så jag har ett par stycken på messenger, men den jag blev vän med först ställer jämt upp! Han tycker det är skitskoj att se mig levla, sedan vill han att jag ska bli bättre än honom så jag kan plevla honom. Lulz, lycka till Ska väl spela lite nu då... börjar tröttna lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Lulz, lycka till Ska väl spela lite nu då... börjar tröttna lite. Äsch, han har slutat levla jag är snart ifatt. Drog dessutom 66 nyss. Wiie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Äsch, han har slutat levla jag är snart ifatt. Drog dessutom 66 nyss. Wiie. Grattis! Själv blev jag nyss lvl 58 Sen stängde jag av. Klart for now. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 HI THERE BABY COBRA! :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts