Jump to content

Huvudkaraktären i Vice City Stories


GiZmo
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

1154411992_medium_740138_0.jpg

Där har ni Victor Vance, även kallad "Vic". http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/

Info för såna som inte gtavice funkar för, t.e.x. jag. Black Power! Haha! Se upp för ännu mer "jag vill inte spela som en svart person"-trådar!

Edit: Happ, nu funkade gtavice för mig. :shifty: Jetskis! YES! Spoilervarning på gtavice, de berättar vad man gör i de 4 första uppdragen.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1154411992_medium_740138_0.jpg

Där har ni Victor Vance, även kallad "Vic". http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/

Info för såna som inte gtavice funkar för, t.e.x. jag. Black Power! Haha! Se upp för ännu mer "jag vill inte spela som en svart person"-trådar!

Edit: Happ, nu funkade gtavice för mig. :shifty: Jetskis! YES! Spoilervarning på gtavice, de berättar vad man gör i de 4 första uppdragen.

Är det nått fel med att spela som svart? Minns inga "jag vill inte spela som svartperson trådar".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vore iof tufft om det där är det sista man gör i VC stories, alltså sista uppdraget, han dör, sen börjar det riktiga Vice City.

Men GTA-spelen "slutar" aldrig. Fast man får 100% så kan man fortsätta spela.

Jag undra hur storyn blir. Innan har det handlat om att ta över stan, men i VC är Vic ju ingen stor "player" i VC.

Ska bli intressant att se hur det blir.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nått fel med att spela som svart? Minns inga "jag vill inte spela som svartperson trådar".

ja det tycker jag.. om det så att hela spelet blir ett hip hop spel. men detta värkar inte bli så då har jag inget imot det. förutom att det förstör kännslan lite

ja om det e någon som vill säga dumma saker till mig, efter som att jag tycker det var fel med svarta så får ni pma. förstör inte tråden med massa sånt tjafs

Redigerad av LunCh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...