Jump to content

Homosexualitet och invandrare


ZcruweN
 Share

Har ni nått emot det?  

182 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 526
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Homosexualitet: Bryr mig inte.

Invandrare: Ja, det har jag.

Jag har inget emot svarta (eller inte alltför mycket, jag har självklart fördommar och egna erfarenheter av dem), de mörkhyade som

bor här och är normala; har jobb, har pengar, har vett & ettikett. Inga problem, det är bara trevligt å se att de har lyckats. Som mina grannar:

Båda föräldrarna är läkare, det är bara roligt att se, men de som kommer hit, etablerar sig i nån jävla skitstad, lever på bidrag, drar hit hela

jävla arabsläkten. Far åt helvette jävla fittor! Vi vill inte ha er här, åk hem.

Redigerad av the-copy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Homosexualitet: Bryr mig inte.

Invandrare: Ja, det har jag.

Jag har inget emot svarta (eller inte alltför mycket, jag har självklart fördommar och egna erfarenheter av dem), de mörkhyade som

bor här och är normala; har jobb, har pengar, har vett & ettikett. Inga problem, det är bara trevligt å se att de har lyckats. Som mina grannar:

Båda föräldrarna är läkare, det är bara roligt att se, men de som kommer hit, etablerar sig i nån jävla skitstad, lever på bidrag, drar hit hela

jävla arabsläkten. Far åt helvette jävla fittor! Vi vill inte ha er här, åk hem.

Du är lite efterbliven tror jag. De flyttar inte själmant till skitstäder eller "ghetton". De blir utplacerade av någon annan.

Jag hoppas Sverige någon dag blir krigshärjat. Folk dödar alla du känner och du flyr till något annat land, du har hört att det finns jobb och ingen skjuter vilt med automatvapen. När du äntligen kommer dit tänker du att du äntligen är räddad. Du slipper tortyr, död och förödelse. Efter en månad blir du hemskickad där du blir torterad precis innan de avrättar dig i en sketen cell.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är lite efterbliven tror jag. De flyttar inte själmant till skitstäder eller "ghetton". De blir utplacerade av någon annan.

Jag hoppas Sverige någon dag blir krigshärjat. Folk dödar alla du känner och du flyr till något annat land, du har hört att det finns jobb och ingen skjuter vilt med automatvapen. När du äntligen kommer dit tänker du att du äntligen är räddad. Du slipper tortyr, död och förödelse. Efter en månad blir du hemskickad där du blir torterad precis innan de avrättar dig i en sketen cell.

Snacka om att överdriva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är lite efterbliven tror jag. De flyttar inte själmant till skitstäder eller "ghetton". De blir utplacerade av någon annan.

Jag hoppas Sverige någon dag blir krigshärjat. Folk dödar alla du känner och du flyr till något annat land, du har hört att det finns jobb och ingen skjuter vilt med automatvapen. När du äntligen kommer dit tänker du att du äntligen är räddad. Du slipper tortyr, död och förödelse. Efter en månad blir du hemskickad där du blir torterad precis innan de avrättar dig i en sketen cell.

Var det därför en minister la upp ett förslag om att inte ge bidrag till folk som inte bor där de blir placerade utan åker till sin familj? Det var tydligen väldigt många som gjorde det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har emot båda. Fast bögarna pallar jag inte bry mig om så länge de håller sig borta från mig för då fan sliter jag ut tarmarna på de med nån jävla fiskekrok. Men jag invandrarna,ja. De har jag en del emot. Jävligt mycket faktiskt. Går ju och snor allt man har och tar alla jävla skattepengar och skit. :)

post-5156-1152711356_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...