Jump to content

Homosexualitet och invandrare


ZcruweN
 Share

Har ni nått emot det?  

182 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 526
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har inget emot homosexuella bara dom inte försöker ragga upp mig...

Eller, har nåt emot dom homosexuella som är sådär.. ehm.. riktigt.. tjejiga och töntiga, dom gillar jag inte, fast det finns ju sånna som i inte är homosexuella och är så också, men inget HAT emot dom eller nåt, gillar bara inte dom som är sådär fjolliga...

Invandrare är väll ok.. dom flesta... gillar inte "gangstah"invandrarna...

Hahaha, ingen som märkte att han skrev likadant com Corleone gjorde när han var ironisk, bara att BroDD menade? :ph34r:

Kanske inte precis samma ordval, men jävligt likt ändå :lol:

Förresten, ska man skratta eller gråta? Jag valde skratta..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, ingen som märkte att han skrev likadant com Corleone gjorde när han var ironisk, bara att BroDD menade? :ph34r:

Precis; Han -- och de andra till fullo störda mongofjärtar som gjort slag för sin i-d-i-o-t-i i tråden.

Ni som säger att ni accepterar homosexualitet, men inte tål att bögar vistas i er närhet - vad är det för trångsynt sätt att resonera?

Själv hade jag upskattat om en bög kom och stötte på mig. Det vore ett sätt att få bekräftat att man är värd någonting och är omtyckt. Inte sant?

Allting handlar inte om kukskaft i sketan, vet ni.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså grabbar, intelligensnivån i den här topicen är oerhört låg. Jag vill bara klargöra att en Rasist är en som hatar folk med en annan hudfärg etc. En nazist är en som hatar folk med invandrarbakgrund t.ex flyktingar.

There you have it nazistsvin. hoppas dom skickar er till ett koncetrationsläger och gasar ihäl er.

Redigerad av Sjolander
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om homosexuella, hörde jag att jamaicaner askyr homos! De va ngn känd reggaestjärna som hade blivit anmäld för sitt hårda uttalande om homosexuella i låttexterna.... Hörde det på P4 idag. Ngn som vet varför jamaicaner inte gillar homosexuella? (I vissa delar av Jamaica avskyr dem även vita, alltså omvänd rasism kan man ju säga)...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om homosexuella, hörde jag att jamaicaner askyr homos! De va ngn känd reggaestjärna som hade blivit anmäld för sitt hårda uttalande om homosexuella i låttexterna.... Hörde det på P4 idag. Ngn som vet varför jamaicaner inte gillar homosexuella? (I vissa delar av Jamaica avskyr dem även vita, alltså omvänd rasism kan man ju säga)...

Det är så i en hel del länder, Nigera t.ex.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...seriöst. Vi vet ju att sådana här trådar ALLTID spårar ur och att det ALLTID är en massa jävla idioter som får luftrum att ventilera sina sjuka åsikter, så varför i hela hel...sike skapar vi sådana här trådar? Är det för att vi gärna vill veta att hälften av människorna här på forumet är tänkande individer och resten inte är det? Måste vi hela tiden ha bekräftelse på det? Vi säger ju bara samma sak om och om igen. Gå tillbaka till arkiven och rota fram de gamla pollarna och trådarna, det lär vara nästan exakt samma innehåll som i den här nya. Är det inte synd att vi inte har kommit längre?

Måste det verkligen vara så här?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...seriöst. Vi vet ju att sådana här trådar ALLTID spårar ur och att det ALLTID är en massa jävla idioter som får luftrum att ventilera sina sjuka åsikter, så varför i hela hel...sike skapar vi sådana här trådar? Är det för att vi gärna vill veta att hälften av människorna här på forumet är tänkande individer och resten inte är det? Måste vi hela tiden ha bekräftelse på det? Vi säger ju bara samma sak om och om igen. Gå tillbaka till arkiven och rota fram de gamla pollarna och trådarna, det lär vara nästan exakt samma innehåll som i den här nya. Är det inte synd att vi inte har kommit längre?

Måste det verkligen vara så här?

Stå på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo,men nu var det som så(s) att jag undrade varför det just var så i J A M A I C A. ^_^ Och om ingen vet behöver för för all del ingen svara.

Många svarta är nog Rasistiska mot de vita så som Vita är rasistiska mot de svarta.

Det förekommer nog lite överallt i världen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många svarta är nog Rasistiska mot de vita så som Vita är rasistiska mot de svarta.

Det förekommer nog lite överallt i världen..

Alla kan vara rasister. Många är rasister. Rasism är korkat. Och varför lägger du in versaler där de inte ska vara?

God, I'm tired...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla kan vara rasister. Många är rasister. Rasism är korkat. Och varför lägger du in versaler där de inte ska vara?

God, I'm tired...

Har problem med stavning, om du ursäktar.

När jag skriver något i skolan blir det alltid en blandning mellan 2 stilar :lol:

Håller med om att Rasism är korkat, vem som helst får vara rasist, jag skiter i vem som är rasist..

Bara det inte behöver gå ut över andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många svarta är nog Rasistiska mot de vita så som Vita är rasistiska mot de svarta.

Det förekommer nog lite överallt i världen..

Ett tips: Gå tillbax till post 128, och läs om min fråga. Jag tror du har missuppfattat mig helt och hållet. (Det som stod i parantesen var tyärr inte min fråga).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...seriöst. Vi vet ju att sådana här trådar ALLTID spårar ur och att det ALLTID är en massa jävla idioter som får luftrum att ventilera sina sjuka åsikter, så varför i hela hel...sike skapar vi sådana här trådar? Är det för att vi gärna vill veta att hälften av människorna här på forumet är tänkande individer och resten inte är det? Måste vi hela tiden ha bekräftelse på det? Vi säger ju bara samma sak om och om igen. Gå tillbaka till arkiven och rota fram de gamla pollarna och trådarna, det lär vara nästan exakt samma innehåll som i den här nya. Är det inte synd att vi inte har kommit längre?

Måste det verkligen vara så här?

Så länge man är seriös när man säger sin åsikt får man tycka vad man vill.

...sen att sakerna diskuterats flera gånger förut kan jag hålla med om men det är ändå ganska bra att det kommer topicar om sånt här, mycket mer intressant än t ex om man pissar i duschen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...