Vice. Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Duise som spelar, ganska coolt... Klick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Hoppas det kommer en Guitar Hero med modern rock musik. Typ exempelvis, Linkin Park. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Misirlou kvar till The Log! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Hoppas det kommer en Guitar Hero med modern rock musik. Typ exempelvis, Linkin Park. Finns massa Linkin Park-låtar till FoF. Inte för att jag har dem, men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Finns massa Linkin Park-låtar till FoF. Inte för att jag har dem, men ändå! Men jag tänkte mer på dom nya Linkin Park låtarna. Som exempelvis, "Linkin Park - What I've Done" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Men jag tänkte mer på dom nya Linkin Park låtarna. Som exempelvis, "Linkin Park - What I've Done" Okejdå. Ja, man kan ju inte få allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Duise som spelar, ganska coolt... Klick! Vem är Duise och vad är coolt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Men jag tänkte mer på dom nya Linkin Park låtarna. Som exempelvis, "Linkin Park - What I've Done" Den lär ju vara skittråkig. 5-ackord genom hela låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 (redigerad) Själv skulle jag vilja spela Knocking On Heavens Door (Helst GN'R's version då, då det är lite mer drag på gitarrspelet i den.) på något Guitar Hero. Inte sån väldig utmaning kanske, men ändå... vilken känsla det skulle ha varit, ack o ack. Redigerad 12 augusti, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Dragonforce - Through the Fire and the Flames @ Guitar Hero III. Verkar ju stört omöjligt plus blir det nog jobbigt också om de tar orginalverisonen som är på 7:24. Men Guitar Hero 3 kommer bli ett solkart inköp när det släpps, bra att det släpps till mer konsoller än PS2 och 360 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Men Guitar Hero 3 kommer bli ett solkart inköp när det släpps, bra att det släpps till mer konsoller än PS2 och 360 iaf. PC? USB-gitarr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 PC? USB-gitarr? Wii och PS3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Wii och PS3! Äh, gå och lägg dig. Mina USB-gitarrer kommer ta marknaden med storm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 The Log! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 I Love Rock 'N Roll ------- Easy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Klarade nyss Six på Expert. En stor prestation för mig. Lycklig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Tre svenska artister med i nordiska versionen av Guitar Hero 3. fz.se - Backyard Babies - Minus celsius - In Flames - Take this life - Hellacopters - I'm in the band Men jag tycker de i alla fall kunde tagit en betydligt bättre In Flames-låt.. Som Trigger, den skulle vara stört grym och köra. Men men, låten är väll inte nog populär för att vara med. De andra två kan jag inte yttra mig om, då jag varken lyssnar på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Tre svenska artister med i nordiska versionen av Guitar Hero 3. fz.se - Backyard Babies - Minus celsius - In Flames - Take this life - Hellacopters - I'm in the band Men jag tycker de i alla fall kunde tagit en betydligt bättre In Flames-låt.. Som Trigger, den skulle vara stört grym och köra. Men men, låten är väll inte nog populär för att vara med. De andra två kan jag inte yttra mig om, då jag varken lyssnar på dem. Oh, damn i jävlar! Minus Celsius Dom andra är också riktigt bra, speciellt Take This Life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2007 Tre svenska artister med i nordiska versionen av Guitar Hero 3. fz.se - Backyard Babies - Minus celsius - In Flames - Take this life - Hellacopters - I'm in the band Men jag tycker de i alla fall kunde tagit en betydligt bättre In Flames-låt.. Som Trigger, den skulle vara stört grym och köra. Men men, låten är väll inte nog populär för att vara med. De andra två kan jag inte yttra mig om, då jag varken lyssnar på dem. Moonshield skulle vara bra annars, väldigt akustisk och störtskön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) Ja, hrm. Nu är det så att jag funderar på att skaffa Guitar Hero eftersom jag älskar el gitarr. Men jag har dock som vanligt några små frågor att (som vanligt) ställa till er mina kära GTAsajtare: 1) Vilket ska jag satsa på? 1:an 2:an eller Rock's the 80's? Kanske ettan är bäst att börja med? 2) Är det väldigt svårt? Alltså mycket trial-and-error innan man kommer igenom en hel låt? Kanske är lite frustrerande eller? 3) Det hela funkar alltså som DDR? Men med nån sorts knappar och en Whammy bar (vet inte vad en sån där vibrator spak heter på svenska )? Hur funkar det? Redigerad 2 september, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts