Jump to content

VC snyggare än SA?


Mr Mister
 Share

Recommended Posts

Idag spelade jag Vice City direkt efter att ha spelat San Andreas. Det första jag lade märke till var hur dålig styrningen och kontrollen var jämfört med SA. Sedan såg jag hur fantastiskt snyggt VC var. Grafiken är färggladare, skarpare och mer detaljerad än i San Andreas. Atmosfären är helt klart bättre i Vice City pga detta. Är det någon som håller med mig? Testa att spela SA först och byt sen till VC, så får ni se med egna ögon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Idag spelade jag Vice City direkt efter att ha spelat San Andreas. Det första jag lade märke till var hur dålig styrningen och kontrollen var jämfört med SA. Sedan såg jag hur fantastiskt snyggt VC var. Grafiken är färggladare, skarpare och mer detaljerad än i San Andreas. Atmosfären är helt klart bättre i Vice City pga detta. Är det någon som håller med mig? Testa att spela SA först och byt sen till VC, så får ni se med egna ögon.

Jag håller med lite. Vice citys väder om man ska säga så är klart mycket härligare än San andreas. Så lite bättre så väder känsla e det i Vc

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Solkänslan i VC på morgonen när man går ut igenom sitt mansion och tar emot telefonsamtal i VC efter "Keep your friends close" är otrolig. Klart bättre solkänsla i VC.

Spelade VC på PS2 för ett par månader sen, och spelade sista uppdraget i storyn för ett par dagar sen(orkade inte med det förut) och klarade det på första försöket... vilken känsla. Inte som första gången, men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice city är så himla färgstarkt, vilket gör det skönare/mysigare än SA! :(

Det är sant, men även tekniska detaljer är bättre i VC. Ett exempel; Jämför texten som visar vilken radiostation ni lyssnar på. SA är otroligt blurrigt i jämförelse. Tråkigt, men om de var tvungna att dra ned på grafiken för att göra staden större, så är det OK.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är sant, men även tekniska detaljer är bättre i VC. Ett exempel; Jämför texten som visar vilken radiostation ni lyssnar på. SA är otroligt blurrigt i jämförelse. Tråkigt, men om de var tvungna att dra ned på grafiken för att göra staden större, så är det OK.

Jo det är ju sant, hela VC är ju skönare. Mindre karta men bättre detaljer. Jag äääääälskar solnedgången i VC. Jag vill ha en kamera i det spelet! Finns det? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...