Jump to content

Har du gjort lumpen/Ska göra lumpen?


Runar
 Share

Har du gjort lumpen/Ska göra lumpen?  

103 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 241
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att dö med sin frihet är bättre än att leva under fienden.

Hjälp... skrämmande livsåskådning.

Men att föredra framför att dö med sin frihet eller leva under fienden kan ju också vara att bara skita i det och spendera kanske den viktigaste tiden av sitt liv på något roligt och meningsfullt.

Om vi nu ponerar att Sverige skulle hamna i krig är det sista jag skulle göra att kämpa för mitt land. Jag kan lika gärna skjuta en svensk som en fiendesoldat, för det är inte dom som vill åt mig, utan deras ledare.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förra vintern var jag på mönstring. Jag slängde fram en hel lista med åkommor, doktorn frikände mig..typ. Det där med att lära sig döda och bajsaipapplådabakomgran-grejset är inte riktigt något jag prioriterar. De ynka slantar man tjänar kan jag jobba ihop på några månader. Dessutom är jag trött på att bara träffa killar varje dag, jag går på en typisk killskola.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orka med lumpen.

Vill hellre spendera tid på utbildningen än att sitta mitt i Norrland och äta ärtsoppa till frukost.

Låter som om du verkligen vet vad du pratar om.. [ironi, ja. För dom som inte förstod det.]

--------

Null vote, får se när det är dags å välja.. Tänker inte på det nu.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T]' date=May 15 2006, 15:04' post='701155]

Som vanligt urdåliga svarsalternativ, denna ligger härmed med på min inofficiella 10 i topplista för de mest korkade svarsalternativen på forumet :angry:

BOT

Håller visserligen med dig. Åtminstonde borde allternativet "jag ville men fick inte" vara med.

Du borde skapa en poll för att visa hur det skall gå till Herr [O][T] :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...