Jump to content

Grand Theft Auto IV


 Share

Recommended Posts

;)

När får man veta det? :lol:

Det står bak på fodralet att han suttit I fängelse länge. När du tar över Print Works så säger Tommy själv att han brukade hjälpa sin pappa med att göra ren maskinerna.

:blink:

När får man veta det? :lol:

Det står bak på fodralet att han suttit I fängelse länge. När du tar över Print Works så säger Tommy själv att han brukade hjälpa sin pappa med att göra ren maskinerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 971
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det står bak på fodralet att han suttit I fängelse länge. När du tar över Print Works så säger Tommy själv att han brukade hjälpa sin pappa med att göra ren maskinerna.

Det står bak på fodralet att han suttit I fängelse länge. När du tar över Print Works så säger Tommy själv att han brukade hjälpa sin pappa med att göra ren maskinerna.

Det räcker nog med en quote. :lol:

Att han suttit i fängelse visste jag, d3t vet ju alla. Men det där att hans far jobbat som tidningstryckare hade jag ingen aning om, kanske för att jag inte klarat ut Vice City än... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det räcker nog med en quote. ;)

Att han suttit i fängelse visste jag, d3t vet ju alla. Men det där att hans far jobbat som tidningstryckare hade jag ingen aning om, kanske för att jag inte klarat ut Vice City än... :lol:

Quotade inte 2st med flit..

Köp Printworks så får du höra han säga det. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är inte dålig... det är ni som är dåliga. :lol:

Skämt åsido, det är smaken som avgör och man får helt enkelt bromsa in i kurvor...

Då spelet Test Drive Ultimates köregenskaper är, enligt mig, åt helvete fel. Kan också tillägga att jag inte provat Paralell Lines.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är inte dålig... det är ni som är dåliga. :lol:

Skämt åsido, det är smaken som avgör och man får helt enkelt bromsa in i kurvor...

Då spelet Test Drive Ultimates köregenskaper är, enligt mig, åt helvete fel. Kan också tillägga att jag inte provat Paralell Lines.

Då bör du pröva det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saker som verkligen behövs fixas från SA är händerna. Kanske en lite längre story också, då jag tröttnar fort på spelen när där inte är några uppdrag kvar att göra.

Huvudkaraktärer som man spelat i dom gamla spelen ska man kunna möta, och kanske även ta uppdrag av...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det ska kunna vara frukt i gta 4 som man kan plocka.

Och så vill jag att man ska T ex kunna lyfta ett badkar och lägga det på en Båt/Bil/Flyg/Rullbräda och sätta sig i det.

sitta på en stol och sova i sängen skulle kanske vara bra.

Redigerad av Datadanne
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, ett av problemen med GTA är ju att man tröttnar när man klarat huvudstoryn. Där skulle finnas en massa evighets grejor som man alltid kan göra och som alltid är kul. Som i Oblivion där man kan leta skatter i en oändlighet och göra en massa andra saker.

Kanske ett sorts jobb system som aldrig tar slut? Eller en massa massa assasin uppdrag som är enklelt uppbyggda? Kanske planera och utföra bank kupper som man alltid kan göra?

Iallafall nånting som får en att fortsätta spela när spelet är slut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det ska kunna vara frukt i gta 4 som man kan plocka.

Och så vill jag att man ska T ex kunna lyfta ett badkar och lägga det på en Båt/Bil/Flyg/Rullbräda och sätta sig i det.

sitta på en stol och sova i sängen skulle kanske vara bra.

Kanske inte skulle vara så kul att sitta i ett badkar, vad ska man själv göra? Kolla på när karaktären sitter i ett badkar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det ska kunna vara frukt i gta 4 som man kan plocka.

Och så vill jag att man ska T ex kunna lyfta ett badkar och lägga det på en Båt/Bil/Flyg/Rullbräda och sätta sig i det.

sitta på en stol och sova i sängen skulle kanske vara bra.

-_- Vilka sjuka tankar, plocka frukt och sitta i badkar ^_^

Hmm, ett av problemen med GTA är ju att man tröttnar när man klarat huvudstoryn. Där skulle finnas en massa evighets grejor som man alltid kan göra och som alltid är kul. Som i Oblivion där man kan leta skatter i en oändlighet och göra en massa andra saker.

Kanske ett sorts jobb system som aldrig tar slut? Eller en massa massa assasin uppdrag som är enklelt uppbyggda? Kanske planera och utföra bank kupper som man alltid kan göra?

Iallafall nånting som får en att fortsätta spela när spelet är slut.

Gillar idén, man ska kunna göra saker själv som bank-kupper, konsum-rån, inbrott (och inte som i SA där nästan alla hem ser likadana ut) efter att man möjligtvis klarat ut en story.

Men som jag sa i en post innan skulle de va bra med 500+ uppdrag fast de kanske t.o.m skulle bli för lång story men jag skulle gilla de :(

Kanske inte skulle vara så kul att sitta i ett badkar, vad ska man själv göra? Kolla på när karaktären sitter i ett badkar?

Nej, man ska kunna styra badkaret och ta sönder det :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...