Jump to content

Grand Theft Auto IV


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 971
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag vill ha PS3 mycket hellre än xbox360, fast nu så kommer det roligare spel till 360.

Fan, vad ska jag göra

Jag vet inte hampus, jag vet inte!

jag står typ inför samma problem.

En sak jag har tänkt på är att gta4 lär väll antagligen ha bättre grafik till ps3 (eftersom den är starkare (?)). Det är lätt en bidragande orsak till att vänta på ps3. Frågan är om den är det...come now boys! ni kan dom här grejerna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte hampus, jag vet inte!

jag står typ inför samma problem.

En sak jag har tänkt på är att gta4 lär väll antagligen ha bättre grafik till ps3 (eftersom den är starkare (?)). Det är lätt en bidragande orsak till att vänta på ps3. Frågan är om den är det...come now boys! ni kan dom här grejerna!

Det är ingen skillnad grafik mässigt mellan 360 och ps3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ dubbelt så stor map som i SA, man får lov o tanka bilarna, massa olika skins på människorna, mer stylade bilar/större som t.ex grävmaskiner o.s.v, om man krockar me bilen så ska t.ex hela fronten bli inbucklad.. snacka me människorna, få massa alternativ att säga till olika personer.. äh vettefan.. finns miljontals saker att förbättra och inskaffa .. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle tyckt om

1. Utvecklat Gängkrig. Inte bara spring dit skjut alla, vänta lite,skjut alla,plocka på vapen och armor, skjut dom sista...This Hood Is Yours!

Lite mer att man ska ta över gängets business i kvarteret. Typ spring dit med 5 homies, slå in dörren skjut alla gangsters och jaga iväg (eller knulla) hororna och börja langa deras knark. Det borde ta mer tid att ta över ett område typ en vecka i spelet. Det borde vara updelat i etapper Dag1: gör lite drivebys Dag2: knäppa vikitga personer Dag3:Massa småattacker,drivebys,graffitisprayande Dag4: BIGBANG! Dag5: Jaga bort alla snubbar som inte hör hemma där, rensa bort allt pack. Dag6: Sätt igång businessen.

Tycker också att man ska kunna sitta i bilen och göra drive-by's medans nån annan kör och inte alltid vara driver. Bättre AI på gängen.

2. Mer levande miljöer med folk so hänger i runt, luffare i gränder, alkisar utanför pubar och folk som vill bar brawla, folk som jobbar med saker på kontor, byggplatser,restauranger,brandstationer,polishus,sjukhus. Man borde kunna gå in det flesta hus som i SA fast även på dan. Att man betalar en viss summa pengar så blir huset snyggare. Man sak kunna se bilar och folk långt borta och inte bara just där man är.

3. Bättre polis AI. Mutbara poliser.

4. Kunna göra mer vanliga grejer som i SA fast bättre. Kunna sitta och äta hemma eller på restaurang och verkligen sitta och äta, sitta hemma med polarna och planera stötar. och spara när man går och lägger sig.Inreda sitt hus på ett enkelt sätt som i Fable.

5. Massvis med vapen. Inte bara en liten pistol, en större och en ljuddämpad utan massa olika minst 10 i varje vapenkategori.

6. Stänga av bilar, stänga av ljusen. Lägga saker i bilen vapen mat etc.

7. En Mp3 spelare att ha med sig. Köpa egen musik. För vilken gangster kom ner til strettracet lyssnades på radio?

det var väl allt just nu. det var skönta tt skriva av sig lite. ursäkta stavfel orkar inte bry mig just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle tyckt om

1. Utvecklat Gängkrig. Inte bara spring dit skjut alla, vänta lite,skjut alla,plocka på vapen och armor, skjut dom sista...This Hood Is Yours!

Lite mer att man ska ta över gängets business i kvarteret. Typ spring dit med 5 homies, slå in dörren skjut alla gangsters och jaga iväg (eller knulla) hororna och börja langa deras knark. Det borde ta mer tid att ta över ett område typ en vecka i spelet. Det borde vara updelat i etapper Dag1: gör lite drivebys Dag2: knäppa vikitga personer Dag3:Massa småattacker,drivebys,graffitisprayande Dag4: BIGBANG! Dag5: Jaga bort alla snubbar som inte hör hemma där, rensa bort allt pack. Dag6: Sätt igång businessen.

Tycker också att man ska kunna sitta i bilen och göra drive-by's medans nån annan kör och inte alltid vara driver. Bättre AI på gängen.

2. Mer levande miljöer med folk so hänger i runt, luffare i gränder, alkisar utanför pubar och folk som vill bar brawla, folk som jobbar med saker på kontor, byggplatser,restauranger,brandstationer,polishus,sjukhus. Man borde kunna gå in det flesta hus som i SA fast även på dan. Att man betalar en viss summa pengar så blir huset snyggare. Man sak kunna se bilar och folk långt borta och inte bara just där man är.

3. Bättre polis AI. Mutbara poliser.

4. Kunna göra mer vanliga grejer som i SA fast bättre. Kunna sitta och äta hemma eller på restaurang och verkligen sitta och äta, sitta hemma med polarna och planera stötar. och spara när man går och lägger sig.Inreda sitt hus på ett enkelt sätt som i Fable.

5. Massvis med vapen. Inte bara en liten pistol, en större och en ljuddämpad utan massa olika minst 10 i varje vapenkategori.

6. Stänga av bilar, stänga av ljusen. Lägga saker i bilen vapen mat etc.

7. En Mp3 spelare att ha med sig. Köpa egen musik. För vilken gangster kom ner til strettracet lyssnades på radio?

det var väl allt just nu. det var skönta tt skriva av sig lite. ursäkta stavfel orkar inte bry mig just nu.

W0rd på allt, typ. De områden man tar över borde vara mycket större också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man läser igenom alla dessa vill ha tråder så kommer jag bara fram till en sak. Ni vill ha ett RPG spel. Men GTA kommer förhoppningsvis aldrig bli ett RPG utan kommer stanna som ett freeroam.

Kan hålla med på de.. GTA ska inte vara ett rollspel....

Å visst finns det mängder av små saker man vill ha eller förbättra. men skulle en minimal del av alla önskemål här öppfyllas till IV så skulle det bli löjligt mycket pill. Man får ju inte glöma vad GTA står för.. iallfall i min värld... Brutalt med våld man kan skratta åt.

men en sak vill jag ha kom jag på nu.. en onödigt stort stuntpark för både cross å cykel. å att det ska gå att göra volter.

Det med bättre gängkrig/ta över områden låter rätt ok... det ska inte vara så många områden man kan ta över... utan större och svårare att ta över dom. Även att det alltid ska finnas gängmedlemmar i alla områden.. vet inte hur förbannad jag blivt över att det tar sån jävla tid att hitta gäng att starta krig med. Spelar ingen roll om jag går/kör/står still/eller springer runt som en dåre. Kan ju ta en sån tid att hitta nån

Redigerad av Mr_Dufus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas på att GTA IV kommer börja om på ny kula, alltså helt nya karaktärer och inga återblickar (inga större återblickar iaf) till dom gamla spelen.

Och om jag har förstått det hela rätt så är väl GTA3, Vice City och San Andreas en trilogi, och en trilogi slutar vid 3 delar så då kommer väl antagligen GTA IV vara början på något helt nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas på att GTA IV kommer börja om på ny kula, alltså helt nya karaktärer och inga återblickar (inga större återblickar iaf) till dom gamla spelen.

Och om jag har förstått det hela rätt så är väl GTA3, Vice City och San Andreas en trilogi, och en trilogi slutar vid 3 delar så då kommer väl antagligen GTA IV vara början på något helt nytt.

Mm, så lär det nog bli. Men har de andra tre spelen några kopplingar, förrutom att alla städerna var med i GTA(1)?:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...