Jump to content

SA:MP ute nu!


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

ååååå... fan va störigt. de va bara o ladda ner de o installera sen köra.. de funka skit bra o ja va så glad. men sen blev jag tårfylld o förtvivlad :cry: jag börja gå iväg på en gata o undra:va fan nu då? ja vill ju va min gubbe . så då blev jag lack . sen tog det 2 sec tills ja såg att stan va helt tom på örigt folk o bilar så om ja ville ha en bil så fick ja leta upp en o bara de tog fan 5 min... ja vill inte deppa någon men ja ska inte starta de där skiten förens någon har en server som har bilar o pedestrians >_<

Menar du samp 0,1?

UPPLYSNING, Det finns samp 0.2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ååååå... fan va störigt. de va bara o ladda ner de o installera sen köra.. de funka skit bra o ja va så glad. men sen blev jag tårfylld o förtvivlad :lol: jag börja gå iväg på en gata o undra:va fan nu då? ja vill ju va min gubbe . så då blev jag lack . sen tog det 2 sec tills ja såg att stan va helt tom på örigt folk o bilar så om ja ville ha en bil så fick ja leta upp en o bara de tog fan 5 min... ja vill inte deppa någon men ja ska inte starta de där skiten förens någon har en server som har bilar o pedestrians :cry:

Spela singelplayer, alternativt spela på en server med mycket folk på. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ååååå... fan va störigt. de va bara o ladda ner de o installera sen köra.. de funka skit bra o ja va så glad. men sen blev jag tårfylld o förtvivlad :cry: jag börja gå iväg på en gata o undra:va fan nu då? ja vill ju va min gubbe . så då blev jag lack . sen tog det 2 sec tills ja såg att stan va helt tom på örigt folk o bilar så om ja ville ha en bil så fick ja leta upp en o bara de tog fan 5 min... ja vill inte deppa någon men ja ska inte starta de där skiten förens någon har en server som har bilar o pedestrians >_<

SA-MP innehåller inte peds eftersom det är, i stort sett, omöjligt att synka dom. (Skulle tro att bara rockstar skulle kunna klara av det)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men nu kära gossar... nu har jag ett nytt problem o tänkte att ni vet svaret. samp funkade igår... men idag så kommer de inte upp några servrar när ja trycker på "internet" . ja menar de är ju inte möjligt att alla har stängt sina servrar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte kollat eller skrivit i denna tråden på grymt länge. Men sist jag skrev och läste här så var det massa fel på SA:MP. Och nu skriver trim att det blivit något krux, och eftersom att jag fortfarande inte fått internet (tvinga mig inte att förklara) så har jag inte kunnat testa det. Så, hur är det nu? Kan man åka runt i en L.A-liknande stad och döda alla man ser, som i mina drömmars dröm? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte kollat eller skrivit i denna tråden på grymt länge. Men sist jag skrev och läste här så var det massa fel på SA:MP. Och nu skriver trim att det blivit något krux, och eftersom att jag fortfarande inte fått internet (tvinga mig inte att förklara) så har jag inte kunnat testa det. Så, hur är det nu? Kan man åka runt i en L.A-liknande stad och döda alla man ser, som i mina drömmars dröm? :(

ja... man är i hela SA med alla andra som är inne på den servern o man kan skuta dom o så ... bara ja kunde få upp några servrar oxå ^_^

edit: du är i san andreas o måste därför ha de instalerat på datorn

Redigerad av trim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför pratar vi i SA:mp 0.1 tråden och inte SA:mp 0.2 tråden?

för att de typ blev så bara?... ja vet inte... men skit i de nu bara hjälp mig med mitt serverproblem? ^_^

EDIT: nu kom en server upp men den krävde lösen redan innan man kom in... de kommer nog fler framåt kvällen?

Redigerad av trim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

För de som gillar att rollspela på SAMP finns det en riktigt bra server med en hel del saker att göra, dock är det jäkligt svårt att bara börja själv sådär då många jobb kräver att man har olika licenser osv, men man får leta upp någon vänlig snubbe som kan hjälpa en.

www.godfather-rp.com (Krävs registrering på hemsidan för att man ska kunna spela på servern)

EDIT: De som reggar sig kan ju skriva sina namn här, själv heter jag Wayne_Smith på servern.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...