Jump to content

SA:MP ute nu!


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan någon berätta hur det är? Vill veta. >_< Är det som MTA: SA? Är det bättre? Är det detsamma?

Har inte testat MTA, men jag skulle inte bli förvånad om det här är bättre, jag är otroligt förvånad över hur lagg och bugg fritt dom fått det, spec för att vara en 0.1 Beta. har du några frågor e de bara o köra över msn, du har ju den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig funkar det utmärkt utan minsta problem? Har spelat lite under kvällen och lagget är knappt märkbart (även om det såklart existerar). Sköna spelare och allmänt trevligt. Om det blir tal om en Klan / gäng är jag mer än gärna inblandad.

men shit?! varför funkar det inte för mig då!>_<!! fan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm! mycket hjälp man får, men det är väll endå ingen som vet vad det är för fel? har installerat det minst 20 ggr händer samma sak hela tiden? men jag kanse har v.1.1 på san andreas? men hur vet man det ! :teehee: HAHA :) aja men äre kul då? , å spela:P!

Det är jättekul :wub: Speciellt när man gör driveby. Gjorde det men en svensk. Jag körde och han pepprade på en bil som kom bakom oss... vi körde NRG-500 så vi hade inga problem med att hålla avstånd från dom... sedan stack fegisarna! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här MP Modden var verkligen sköjjig, lirade lite med en finsk och letade bilar, gjorde drive-bys m.m, tror det här skulle bli grymt kul om man körde typ 4 st i bilen och gjorde drive-bys <_< Skulle kunna tänka mig att vara med i nåt gäng.. Dock ser jag inte gubbarna, dom ser likadana ut allihop, men ser ju namnen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver hjälp.

När jag försöker modda en bil i tex transfender så hoppar spelet ur och jag får ett felmeddelande.

Någon som har samma problem eller har någon lösning på problemet?

Har du en transfender mod eller nåt? Spelet måste vara absolut omoddat för att det ska kunna funka...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...