Jump to content

SA:MP ute nu!


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har en fråga, och svaret kanske sas tidigare, men jag orkade inte läsa; Vad är det för skillnad emellan MTA och SA:MP? o_O

MTA är mycket stabilare och man kan lätt göra nya banor, men än så länge kan man inte gå ur fordonen och sjkuta, man ka ndock skuta med Rhino, Hydra, Hunter, m.fl. På servrarna brukar max vara 16-32 personer.

SA-MP är enligt mig mycket ostabil. Man kan göra allt som ma nbrukar i SA, förutom uppdrag. Spelar man på de officiella servrarna är ma nmax 100 pers på servern. Man kan inte göra egna banor, dock kan man göra main.scm liknande script. Det finns t.ex. CS liknande mode i area 69. Oftast går det ut på att skuta andra för att få kilsl eller deras pengar, man kan modda bilar och köpa vapen, m.m., tyvärr blir det ofta fel när man gör detta och spelet stängs av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok. Synd att det blir fel, för det låter kul. Då ska man va typ 20 pers i ett "gäng" och göra massa drive-bys! Ahh, att få döda alla man ser... :lol:

MTA DM? Jag antar att det kommer vara likadant fast mycket mer stabilt?

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jjag får också upp en massa felmedelanden när jag ska starta sa:mp. vad ska jag göra åt det, någon sa att man ska hålla inne enter, när??

hehe.. enter gör bara så att datorn automatiskt trycker på "ok" och då stängs antagligen spelet av, testa att installera om och installera där som SA ligger (C:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...