Jump to content

SA:MP ute nu!


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...
Jag har instalerat sa mp men när ja connectar en server så kommer jag bara in i spelat där de står start game o så vidare vad måste jag göra för att de sak funka ?

Då är det helt fel. det ska ladda till spelet och connecta helt auto. Om du kommer till Gta Sa main meny så är det nåt fel. Pröva att debuga spelet. (Gta Sanandreas/debug.exe). :P^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Det är inte nödvändigtvis G, jag har R. Den knappen används till radion för mig. Det står också att man kan trycka H om man sitter som passagerare för att skjuta SMG. Det stämmer inte heller, jag har TAB som jag änvänder till att se status och att tuta.

Passagerar-Enter: Radioknappen

Driveby-knapp för SMG om du är passagerare: Tuta-knappen. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte nödvändigtvis G, jag har R. Den knappen används till radion för mig. Det står också att man kan trycka H om man sitter som passagerare för att skjuta SMG. Det stämmer inte heller, jag har TAB som jag änvänder till att se status och att tuta.

Passagerar-Enter: Radioknappen

Driveby-knapp för SMG om du är passagerare: Tuta-knappen. :)

Kanske jag inte formulerade mig tillräckligt, men jag menade default. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Någon som kan fixa en server så kan vi (alla som KAN) göra någonting stort. Så som alla GTASajtare göra basejump. Eller någonting liknande. Alla GTASajtare uppradade. Och sen filmar vi och YouTube-ificierar. Någonting stort iaf. Som GTASajten Basejumping som finns på YouTube.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

ååååå... fan va störigt. de va bara o ladda ner de o installera sen köra.. de funka skit bra o ja va så glad. men sen blev jag tårfylld o förtvivlad :cry: jag börja gå iväg på en gata o undra:va fan nu då? ja vill ju va min gubbe . så då blev jag lack . sen tog det 2 sec tills ja såg att stan va helt tom på örigt folk o bilar så om ja ville ha en bil så fick ja leta upp en o bara de tog fan 5 min... ja vill inte deppa någon men ja ska inte starta de där skiten förens någon har en server som har bilar o pedestrians >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...