Jump to content

Från erat fönster.


Adriian
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vaknade så pass tidigt i morse så jag passade på att gå ut på balkongen för o få in lite frisk luft, passadfe även på att utnytja panorama funktionen i min mobil, Resultatet:

(Onödig info: Bakom radhusen till höger ligger Delicato fabriken där alla kakor, bakverk och tårtor som är märkta "Delicato" tillverkas, luktar rätt gott i kvarteret ibland :) )

post-9830-1147328962_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Buuuu, alla känner alla. Lol incest

Kom till Ödeshög så får du se RIKTIG jävla incest. Det var två syskon som skulle kolla vilka släkktingar dom hade i Ödeshög, och dom kom upp till halva Ödeshög då dom gav upp. Buuuuuu, incest, släkten är trevlig men så jävla stor. Jag kom till Ödeshög när jag var fyra så jag är en liten "invandrare" så jag tillhör inte den släkten, som tur är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

post-2005-1148365364_thumb.jpg

Se så fint! Träd överallt! Vi bor mer i skogen än på landet...

Jag blev inflyttad hit i tvåan, och min pappas släkt är finnar, så jag är garanterat inte inavlad. Det är dock lite läskigt ibland att alla känner så många.

"Hörde ni vad Karlssons unge gjorde förra veckan?"

"Ja, Margareta har minsann inget pli på den grabben..."

"Där ligger Janbacka Stall som drivs av Eskil Mårtensson som är son till den gamle bankiren som bor i svängen vid Tokatorp."

"Ja, oj!"

Så kan det låta när de äckliga, halvinavlade kärringarna pratar på bygden. Jag säger inte att alla med släkt som bott i samma lilla samhälle i några generationer är extremt inavlade, men de är garanterat mer inavlade än andra. Öhm...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...