Jump to content

Från erat fönster.


Adriian
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag bor i ett villa område i en by och tycker det är så jävla mycket bättre än att bo i en storstad. Ok att bo i sundets pärla är nog rätt soft med vi har typ 5-10 minuter in till sundets pärla och det är bra tycker jau fan. Bor hellre i villa i en by utanför en storstad än i en lägenhet i en storstad. Kanske inte när hag ska bo ensam men just nu iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, för det är det som är landet. + Alla skitsamhällen med mindre än 100 000 invånare.

Alla städer med mindra än 100 000 invånare behöver väll inte vara skitstäder!?

Jag bor i Ulricehamn, en stad med 9000 inv. Jag trivs bra här. Så var lite försiktig med vad du säger :teehee: !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Buuuu, alla känner alla. Lol incest

Det känns bra att man känner dem flesta. Man känner sig hemma.

Men om du inte gillar "småstäder" med under 100 000 invånare så okej då. Men jag gillar det.

Förresten, har du väl växt upp i en storstad och vet säkert inte hur det är att växa upp i en småstad.

Edit: Såg precis att du bor i Stockholm. Säg inte att småstäder är skitstäder när du inte ens har bott i en!

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, för det är det som är landet. + Alla skitsamhällen med mindre än 100 000 invånare.

Okej, så ett samhälle på 99 999 personer är samma som en ensam gård mitt mellan flera hektar med betesmark och åkrar. Bra att veta det, tack för upplysningen din fördomsfulle jubelidiot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl najs om alla känner alla?

Nej, det suger.

Som t.ex om du är ute och krökar och har sönder en ruta så är det nån som ser och sen vet alla om vilken liten ligist du är.

Eller om du är otrogen och nån får reda på det, för då blir du typ utstött och sånt. (kollat på för mycket filmer)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det suger.

Som t.ex om du är ute och krökar och har sönder en ruta så är det nån som ser och sen vet alla om vilken liten ligist du är.

Eller om du är otrogen och nån får reda på det, för då blir du typ utstött och sånt. (kollat på för mycket filmer)

Men seriöst... tror du att 9000 pers bryr sig om vad du gör?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, så ett samhälle på 99 999 personer är samma som en ensam gård mitt mellan flera hektar med betesmark och åkrar. Bra att veta det, tack för upplysningen din fördomsfulle jubelidiot.

nästan samma sak. Fördomar och jag går hand i hand.

och jag har bott på landet, i malexander. Det var en plåga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nästan samma sak. Fördomar och jag går hand i hand.

och jag har bott på landet, i malexander. Det var en plåga.

Men kan inte du bara hålla käften? När jag kollar ut från mitt fönster ser jag både gräs, träd och hus och så vidare. Jag bor i stan, men jag skulle tycka att det var kul att bo på landet/villaområden eller något sånt. :teehee:

Bild kommer kanske.

Redigerad av kattälskaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...