Jump to content

Vem är eran favorit i San Andreas?


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du hade ju redan svarat innan i tråden? :rolleyes:

Eller vad det viktigt att få säga neger för att provocera samtidigt som du har Sydstats-avatar?

'

Du förstår inte ironin med mitt namn/avatar, plugga polska så förstår du.

EDIT: jag använder dagligen ordet neger utan att någon tar illa upp och jag såg inte att jag redan svarat i tråden, kan edita om du så önskar.

EDITII: kanske beror på att du inte bor ute på landet som jag gör, neger är mer tabu i storstäder där det bor mycket färgade människor, dock så har dom inget problem med att kalla varandra sånt. Det är något jag tycker är konstigt.

Redigerad av Terrorysta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CJ B) (om han han rätt kläder annars så ser han bara ful ut)

Ryder B) Han är bara så j*vla cool älskar killen.

Rosenberg ^_^ han är det roligaste närvraket som finns.

Den Lilla Dvärgen :D^_^ dom som har klarat förbi Las Venuras och kommit tillbacks till Los Santos vet nog vem jag menar. ;)

Wu-zi :P:lol: Så j*vla rolig. (hans kommetarer när man rånar casiont) lol ^_^ Han är rolig helatiden fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ryder vs OG Loc:

Ryder: Gangster. Han vet att han är en gangster, och försöker inte vara någonting annat.

OG Loc: Gangster. Han vet att han är en gangster, men försöker spela rappare. Han är inte ens bra på att rappa men försöker likt förbannat att hålla på med det, lyckas bli känd tack vare att ungarna tycker han är en cool gangster, inte för att han är bra på att rappa/ha enbra röst/rimma eller så...

Rock* har verkligen lyckats visa hur showbizz egentligen ser ut nu för tiden. Man behöver egentligen inte vara bra på någonting alls för att bli en känd och rik hip hoppare längre (se bara på 50-cent, vad har han som en musiker/rappare behöver?). Det är just därför jag hellre lyssnar på Playback FM än Radio Los Santos. ^_^

Aja, jag tycker Ryder är skönast i spelet. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ryder vs OG Loc:

Ryder: Gangster. Han vet att han är en gangster, och försöker inte vara någonting annat.

OG Loc: Gangster. Han vet att han är en gangster, men försöker spela rappare. Han är inte ens bra på att rappa men försöker likt förbannat att hålla på med det, lyckas bli känd tack vare att ungarna tycker han är en cool gangster, inte för att han är bra på att rappa/ha enbra röst/rimma eller så...

Rock* har verkligen lyckats visa hur showbizz egentligen ser ut nu för tiden. Man behöver egentligen inte vara bra på någonting alls för att bli en känd och rik hip hoppare längre (se bara på 50-cent, vad har han som en musiker/rappare behöver?). Det är just därför jag hellre lyssnar på Playback FM än Radio Los Santos. ^_^

Aja, jag tycker Ryder är skönast i spelet. ^_^

OG Loc är ingen gangster. Han vet inte att han är en gangster, men han vill vara det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DU!!! har så j*vla rätt angående vad du sa om 50 cent (han SUGER get! :lol: ) och du om du inte vet villka public enemy är så tror jag att du kommer att älska dom (med tanke på din fantastiska musik smak) Sonna som du är mycket sälsynta nu för tiden (fålk som lyssnar på Old school) och det är mycket synd :lol: måste jag säga för det är bara sååååå feting bra musika asså!!!

Det du skrev om Ryder lät mycket bra föresten! :lol:;):lol:

Big Up. bro.

Ryder vs OG Loc:

Ryder: Gangster. Han vet att han är en gangster, och försöker inte vara någonting annat.

OG Loc: Gangster. Han vet att han är en gangster, men försöker spela rappare. Han är inte ens bra på att rappa men försöker likt förbannat att hålla på med det, lyckas bli känd tack vare att ungarna tycker han är en cool gangster, inte för att han är bra på att rappa/ha enbra röst/rimma eller så...

Rock* har verkligen lyckats visa hur showbizz egentligen ser ut nu för tiden. Man behöver egentligen inte vara bra på någonting alls för att bli en känd och rik hip hoppare längre (se bara på 50-cent, vad har han som en musiker/rappare behöver?). Det är just därför jag hellre lyssnar på Playback FM än Radio Los Santos. :lol:

Aja, jag tycker Ryder är skönast i spelet. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...