Jump to content

Vem är eran favorit i San Andreas?


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Wu-zi är coool när man spelar nåt spel med han :D Men The Truth e rolig :P:P

Wu-zi är nog den mest komiska killen i spelet förutom The Truth. :lol:

Men Wu-Zi:s gäng är så med honom. Jag mena dom lägger sig i en kort-match bara för att han är blind. Och att han klarar att köra BIL är ännu mer otroligt. Men han klarar inte att INTE gå in i väggen. ;)

Dom andra som Rosenburg och hans kompisar är ju fan bara patetiska.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem faan är The Truth?

Du har väl kört ut Gta Sa? -_-

Man möter honom vid Contry området...

Och man gör lite uppdrag åt honom..

I ett uppdrag när man fått den övergivna flygplatsen så ska man sno en Jetoack från Arme base åt The Truth..

The Thruth är en Hippi som gladligen Röker på, bråkar med armen och bryter mot lagen genom Hash odling... :huh:

Och han är lite Wierd om jag säger så... ^_^

Edit: Om du gåt in på News så ser du The Truth som bakgrund bild Här: PÅ Gta Sanandres hemsida

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte riktigt vem jag gillar...För alla är så tjocla å fula o tjocka o fula otjocka o fula m.mBig Smoke är tjockast Och rosenberg är fulast!Nämen nu får vi se här! Jag tycker noooooooooooooooooooooooooooooooooooog..............................................................

....................................................................................................

....................................................................................................

....................................................................................................

...............................

Poliserna och Cj är dom ända tror jag och Sweet!!!!!!!!!!!!!!!!!Det var det detTror jag Och Rosenberg den cpiga är cool också men han är ful! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...