R2D2 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Japp, halva låten är det som gäller. Tror låten måste vara mer än 40 sekunder eller något också. Det brukar bara vara begränsningar i klienten iofs. Egentligen så är det där med halva låten också i klienten vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Japp, halva låten är det som gäller. Tror låten måste vara mer än 40 sekunder eller något också. När man lyssnar på Last.fm-radion är det efter hela låten. Så det så. Nu vet ni det. Mmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Japp, halva låten är det som gäller. Tror låten måste vara mer än 40 sekunder eller något också. Iofs så kan man ju fråga sig hur häftigt det är. "wow, nu har jag fuskat på något som egentligen inte är till för något annat än att visa vad jag lyssnat på". Sen blir det inte att lyssna på musik om man spelar alla låtar i 40sekunder. De flesta låtar drar inte igång förens 1-2minuter och då är det ju redan försent. Jag tror säkerligen att det sitter folk och byter låt frebilt för att komma upp i listan, men till vilken nytta? Sen är det säkerligen folk som tror jag fuskar. Visst, jag kan säga att jag inte lyssnar på alla låtar men jag snabbspolar inte iaf. Det är inte precis så jag pausar musiken när jag går på toaletten eller går och käkar. Finner ingen meing med det? Men vad kan man säga. Musiken är en stor del av mitt liv och jag lyssnar nog utan att överdriva minst 15 timmar om dygnet på musik. Det ger också utslag på last.fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Iofs så kan man ju fråga sig hur häftigt det är. "wow, nu har jag fuskat på något som egentligen inte är till för något annat än att visa vad jag lyssnat på". Sen blir det inte att lyssna på musik om man spelar alla låtar i 40sekunder. De flesta låtar drar inte igång förens 1-2minuter och då är det ju redan försent. Jag tror säkerligen att det sitter folk och byter låt frebilt för att komma upp i listan, men till vilken nytta? Sen är det säkerligen folk som tror jag fuskar. Visst, jag kan säga att jag inte lyssnar på alla låtar men jag snabbspolar inte iaf. Det är inte precis så jag pausar musiken när jag går på toaletten eller går och käkar. Finner ingen meing med det? Men vad kan man säga. Musiken är en stor del av mitt liv och jag lyssnar nog utan att överdriva minst 15 timmar om dygnet på musik. Det ger också utslag på last.fm. Jag menar att själva låten måste vara minst 40 sekunder eller något. Inte att man måste lyssna 40 sekunder bara. Du spelar väl musik 24/7? Har jag haft för mig iaf. Jag lyssnar på musik ca 15-16 timmar om dagen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag menar att själva låten måste vara minst 40 sekunder eller något. Inte att man måste lyssna 40 sekunder bara. Du spelar väl musik 24/7? Har jag haft för mig iaf. Jag lyssnar på musik ca 15-16 timmar om dagen också. Missförstånd kontrar bakfylla. Still, att bara lyssna på halva låtar förstör ju halva nöjet. Och nej, jag lyssnar inte 24/7. Folk tror det eftersom jag går stadigt uppåt i antal låtar spelade. Är jag vid datorn lyssnar jag på musik, är jag i mitt rum lyssnar jag på musik, är jag kvar i mitt hus lyssnar jag oftast på musik. Jag stänger av om ska kolla på film eller åka bort. Annars är det på mer eller mindre hela tiden. Kan stänga av ibland när jagvill ha lugn och ro också. Som nu t.ex. Har inte lyssnat på musik på ett par timmar nu, för jag har en aning huvudvärk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Missförstånd kontrar bakfylla. Still, att bara lyssna på halva låtar förstör ju halva nöjet. Och nej, jag lyssnar inte 24/7. Folk tror det eftersom jag går stadigt uppåt i antal låtar spelade. Är jag vid datorn lyssnar jag på musik, är jag i mitt rum lyssnar jag på musik, är jag kvar i mitt hus lyssnar jag oftast på musik. Jag stänger av om ska kolla på film eller åka bort. Annars är det på mer eller mindre hela tiden. Kan stänga av ibland när jagvill ha lugn och ro också. Som nu t.ex. Har inte lyssnat på musik på ett par timmar nu, för jag har en aning huvudvärk. Exakt samma. Har i pricip datorn på hela tiden när jag är hemma och inte sover och då har jag nästan alltid musik på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Missförstånd kontrar bakfylla. Still, att bara lyssna på halva låtar förstör ju halva nöjet. Och nej, jag lyssnar inte 24/7. Folk tror det eftersom jag går stadigt uppåt i antal låtar spelade. Är jag vid datorn lyssnar jag på musik, är jag i mitt rum lyssnar jag på musik, är jag kvar i mitt hus lyssnar jag oftast på musik. Jag stänger av om ska kolla på film eller åka bort. Annars är det på mer eller mindre hela tiden. Kan stänga av ibland när jagvill ha lugn och ro också. Som nu t.ex. Har inte lyssnat på musik på ett par timmar nu, för jag har en aning huvudvärk. Japp, visst är det dumt att bara lyssna på halva låtar. Samma här också när et gäller musiklyssningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Oh jag e på platts 15! Undrar hur många låtear jag hadde lyssnat på om inte pluginet stängs av om WMP cpar sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Missförstånd kontrar bakfylla. Still, att bara lyssna på halva låtar förstör ju halva nöjet. Och nej, jag lyssnar inte 24/7. Folk tror det eftersom jag går stadigt uppåt i antal låtar spelade. Är jag vid datorn lyssnar jag på musik, är jag i mitt rum lyssnar jag på musik, är jag kvar i mitt hus lyssnar jag oftast på musik. Jag stänger av om ska kolla på film eller åka bort. Annars är det på mer eller mindre hela tiden. Kan stänga av ibland när jagvill ha lugn och ro också. Som nu t.ex. Har inte lyssnat på musik på ett par timmar nu, för jag har en aning huvudvärk. Var det inte du som hade musik på när du sov för du ville vakna upp till musik? Det är lite overkill tycker jag. Jag kan inte säga att du spamlyssnar, men du har musik på last.fm användare som du inte ens lyssnat på, för du sov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Jag sover bättre till musik När jag e sjuk och stressad, lyssnar ja på musik och blir avslappnad och sover. Och så lyssnar jag på musik dagen lång, eller rättare sagt natten lång. Är inte uppe många timmar på dagen Redigerad 10 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Var det inte du som hade musik på när du sov för du ville vakna upp till musik? Det är lite overkill tycker jag. Jag kan inte säga att du spamlyssnar, men du har musik på last.fm användare som du inte ens lyssnat på, för du sov. Jag kan inte somna utan musik, och som sagt att vakna till musik får mig att vakna lättare. Jag ser inget annat sätt än att ha på musiken över natten. För jag kan inte precis stänga av precis efter att jag somnar eller hur? Och jag lyssnar på musiken när jag sover. Bara att jag inte vet det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag kan inte somna utan musik, och som sagt att vakna till musik får mig att vakna lättare. Jag ser inget annat sätt än att ha på musiken över natten. För jag kan inte precis stänga av precis efter att jag somnar eller hur? Och jag lyssnar på musiken när jag sover. Bara att jag inte vet det själv. Fast då kan man ju säga att kanske hälften av alla låtar på din lista har du lyssnat på, resten har bara varit på över natten. Weirdo. Men det roliga är ju att det finns folk som tar åt sig, såna som tar listorna på allvar och går i taket om någon annan GTA-sajten medlem går förbi dom, ja pratar delvis om mig. Fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Fast då kan man ju säga att kanske hälften av alla låtar på din lista har du lyssnat på, resten har bara varit på över natten. Weirdo. Men det roliga är ju att det finns folk som tar åt sig, såna som tar listorna på allvar och går i taket om någon annan GTA-sajten medlem går förbi dom, ja pratar delvis om mig. Fan. Hur kan det bli hälften? Jag sover inte 12 timmar om dagen. 6-7 timmar högst. Och det är inte varje dag jag lyssnar. Brukar faktist kolla på film/serier oftare än jag lyssnar på musik faktist. Det är mer att det inte kan va tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Fast då kan man ju säga att kanske hälften av alla låtar på din lista har du lyssnat på, resten har bara varit på över natten. Weirdo. Men det roliga är ju att det finns folk som tar åt sig, såna som tar listorna på allvar och går i taket om någon annan GTA-sajten medlem går förbi dom, ja pratar delvis om mig. Fan. Man sover bara en tredjedel av sitt liv du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hur kan det bli hälften? Jag sover inte 12 timmar om dagen. 6-7 timmar högst. Och det är inte varje dag jag lyssnar. Brukar faktist kolla på film/serier oftare än jag lyssnar på musik faktist. Det är mer att det inte kan va tyst. Okejdå. Men på ett ungefär, om vi inte ska vara alltför exakta. Aja nog om det. Vi har förövrigt snackat om detta förut, vi kom inte fram till nåt då. R2: Det tycker jag är onödigt. Man lever bara en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Nu dubbelpostar jag här, lite dumt. Men jag måste tipsa StellHell om dne här gruppen. Han är som gjord för den. Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nu dubbelpostar jag här, lite dumt. Men jag måste tipsa StellHell om dne här gruppen. Han är som gjord för den. Ja! Medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 [*]BOT Tracks played: 68539 [*]StellHell Tracks played: 28842 [*]GTApimpfoolife Tracks played: 20778 [*]Frenzy Tracks played: 17262 [*]KalleR Tracks played: 15279 [*]R2D2 Tracks played: 11053 [*]aKi Tracks played: 10655 [*]Chilli_13 Tracks played: 7581 [*]Dobermannen Tracks played: 7349 [*]Mr.Dumbom Tracks played: 6276 [*]P-C Tracks played: 5852 [*]Patrik Tracks played: 5655 [*]Krax Tracks played: 5000 [*]Qouad Tracks played: 4871 [*]jaeger Tracks played: 4677 [*]Blues Tracks played: 4412 [*]oscarw_89 Tracks played: 4338 [*]I lol Tracks played: 4303 [*]nor_adde Tracks played: 4080 [*]BigBear Tracks played: 3443 [*]Spam Snuten Tracks played: 3325 [*]ZcruweN Tracks played: 2849 [*]epix Tracks played: 2767 [*]Siana Tracks played: 2670 [*]tommy killer Tracks played: 2297 [*]okka Tracks played: 2198 [*]Boomer Tracks Played: 1769 [*]Copstar Tracks played: 1479 [*]GiZmo Tracks played: 962 [*]iweX Tracks played: 791 [*]alexzander Tracks played: 612 [*]aikjonas12 Tracks played: 554 [*]DrStupid Tracks played: 576 [*]gizmo91 Tracks played: 514 [*]Anathema Tracks played: 143 Hade tråkigt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Aff. Formaterade om datorn för någon månad sen, har inte installera programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Ahrg. Bara för att mitt internet la ner så har allt jag lyssnat på under dom senaste 4 månaderna bara gått bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts