aikjonas12 Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Bra jobbat BOT! "De e najs" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 [O][T]' date=May 25 2006, 21:26' post='706834] Det kan Du inte, vad tror du poängen är med det hela? BOT Men vi har familjedator... och min syrra lyssnar på massa skitmusik. Aja... detta blir inget för mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Och vad spelar det för roll? Din syster är väl inte inne på gtasajten samtidigt eller? Det är inte så att folk sitter 24/7 och kollar vad du lyssnar på för att sen skratta när du lyssnar på nån skit (när det nu är din syster) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Och vad spelar det för roll? Din syster är väl inte inne på gtasajten samtidigt eller? Det är inte så att folk sitter 24/7 och kollar vad du lyssnar på för att sen skratta när du lyssnar på nån skit (när det nu är din syster) Men jag vill inte det ska stå att den jag lyssnar mest på är Cajsa Åkerström eller Lars Winnerbäck... typ. Fast jag behöver ju inte ha den i signaturen jue... Redigerad 25 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Lyssna desstu mer på nått annat då? Inte din systers fel att hon har bra musiksmak och du inte vet vad du ska lyssna på (aka. strö-lyssna) Och Winnerbäck är kung. (kolla vem jag lyssnat mest på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Lyssna desstu mer på nått annat då? Inte din systers fel att hon har bra musiksmak och du inte vet vad du ska lyssna på (aka. strö-lyssna) Och Winnerbäck är kung. (kolla vem jag lyssnat mest på) Jag tycker han e kass... Bob Marley FTW! Offtopic jag vet... Jag får väl ha den för mig själv typ Redigerad 25 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Boban är bra. Om du inte vill att din syrras musik ska komma med får du väl logga ut från audiescrobbler när du går från datorn så skickas inget in när hon sitter där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Eller använd en annan spelare, och avinstallera Audiscrobbler från den hon använder. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) [O][T]' date=May 25 2006, 22:43' post='706885] Eller använd en annan spelare, och avinstallera Audiscrobbler från den hon använder. BOT Vi har winamp som standard... jag orkar inte ändra varje gång jag ska spela upp en låt. Pallar inte ha nåt annat än winämp. Redigerad 25 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jadu....om du tycker det är jobbigt att installera en annan spelare vilket typ tar 1-2 minuter för att sedan använda den när du spelar låtar, vad skulle det då inte vara att ta bort de låtar som andra i din familj spelar? Och det är väldigt lätt att välja i vilket program man vill spela upp musik. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jag får inte detta att fungera alls? jag har gjort allt som står typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 25 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Du har gjort fel i signaturen, det skall inte vara HTML. Så här ser Din ut: [url=http://www.last.fm/user/Lillstenis/][img=http://imagegen.last.fm/Geldropdown-small/recenttracks/Lillstenis.gif][/url] Kopiera och klistra in.... BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Efter år och dar, regn och rusk, har jag äntligen fått det att fungera. http://www.last.fm/user/Maimstream/ Jupp, heter ju Maimstream även där Nu ska jag väl fixa till signaturen också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Raberben de e samma för mig min syrra lyssnar på skit musik som sen kommer in i min sign men jag bryr mig int om de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) Min funkar ju inte det står bara massa random tracks jag har på datorn där av några jag inte spelat på flera månader. Här är min sida iaf: http://www.last.fm/user/MrMagic123/ Redigerad 26 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) Hmm. Är det bara för mig som inte Tracks Played uppdateras? Recent Tracks uppdateras som vanligt men tracks played har varit på 1849 sen igår. http://www.last.fm/user/luddelundin/ :'( Hmm funkar nu. Redigerad 3 juni, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 16 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Vafan nu har jag Tracks played: 84634, sist jag kollade så vart det 45xxx. Kan inte stämma Någon annan som har samma problem? BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 [O][T]' date=Jun 16 2006, 06:33' post='718529] Vafan nu har jag Tracks played: 84634, sist jag kollade så vart det 45xxx. Kan inte stämma Någon annan som har samma problem? BOT Tracks played: [temporarily unavailable] står det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Nån som kan hjälpa mig lite? Hur fan får man upp rutan med config igen då? Grr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Nån som kan hjälpa mig lite? Hur fan får man upp rutan med config igen då? Grr. Ctrl + P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts