Jump to content

Last.fm och Audioscrobbler


[B][O][T]
 Share

Recommended Posts

Word på det.

Jag tycker bara det är kul att ha en lista så man slipper klicka på allas listor för att se hur många dom lyssnat på.

Och Pimpen.. Visst, en del kommer ha på musik 24/7 för att komma upp men andra lyssnar faktist på musik så mycket.. Jag har på min dator 24/7 och har musik på så jag hör den var jag än är i mitt hus.. Lyssnar också på musik när jag sover.. Så blir i princip 24/7 för min del, utan att jag spamlyssnar.

Samma här, ska vi gifta oss?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant. Men det är ändå kul med en liten lista, tycker jag. Jag vet inte hur det är med dig men jag bryr mig inte om personer spamlyssnat och har fler tracks played än mig.

Det är iofs en poäng. Men det kommer säkert uppstå lite bråk och annat vem som har lyssnat på mest musik och så. Men dte får vi kanske leva med då. Fast så viktigt kanske det inte är.

StellHell: Lyssnar du på musik när du sover?!? Du får gärna förklara hur du lyckas..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är iofs en poäng. Men det kommer säkert uppstå lite bråk och annat vem som har lyssnat på mest musik och så. Men dte får vi kanske leva med då. Fast så viktigt kanske det inte är.

StellHell: Lyssnar du på musik när du sover?!? Du får gärna förklara hur du lyckas..

Alltså, jag har på musik när jag lägger mig.. Lyssnar på musik tills jag somnar och sen får det vara på tills jag vaknar, då lyssnar jag igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Word på det.

Jag tycker bara det är kul att ha en lista så man slipper klicka på allas listor för att se hur många dom lyssnat på.

Och Pimpen.. Visst, en del kommer ha på musik 24/7 för att komma upp men andra lyssnar faktist på musik så mycket.. Jag har på min dator 24/7 och har musik på så jag hör den var jag än är i mitt hus.. Lyssnar också på musik när jag sover.. Så blir i princip 24/7 för min del, utan att jag spamlyssnar.

Samma här...

Gtapimp: han lyssnar på musik tills han somnar kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja, det finns ju vissa som måste ha tyst när man sover, men struntit.

Tur att folk är olika då.. Jag kan inte sova om det är tyst.. Då ligger jag och hör alla ljud man inte hör annars.. Brus i öronen, klockan som tickar, och kudden som knarrar när man rör på huvudet.

Jag stör mig som fan på sånt, så kan inte sova då. Blir att jag ligger och nynnar på musik då för att kunna sova. Och det blir ofta problem när man sover med massa annat folk (t.ex på läger och liknande) när det är folk som måste som du, ha det knäpptyst när dom ska sova.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tur att folk är olika då.. Jag kan inte sova om det är tyst.. Då ligger jag och hör alla ljud man inte hör annars.. Brus i öronen, klockan som tickar, och kudden som knarrar när man rör på huvudet.

Jag stör mig som fan på sånt, så kan inte sova då. Blir att jag ligger och nynnar på musik då för att kunna sova. Och det blir ofta problem när man sover med massa annat folk (t.ex på läger och liknande) när det är folk som måste som du, ha det knäpptyst när dom ska sova.

Nja jag kan sova ganska bra med ljud också. Fast skulle jag lyssna på musik så är det kanske svårare eftersom jag då skulle sjunga eller spela ett luftgitarrsolo, vilket bara skulle göra mig mer pigg än sömning. Men smaken är ju som baken som säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tur att folk är olika då.. Jag kan inte sova om det är tyst.. Då ligger jag och hör alla ljud man inte hör annars.. Brus i öronen, klockan som tickar, och kudden som knarrar när man rör på huvudet.

Jag stör mig som fan på sånt, så kan inte sova då. Blir att jag ligger och nynnar på musik då för att kunna sova. Och det blir ofta problem när man sover med massa annat folk (t.ex på läger och liknande) när det är folk som måste som du, ha det knäpptyst när dom ska sova.

Vad gör du på läger tex då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T],Apr 28 2006, 06:46] Du finns med nu :blink:

Om det finns några andra som inte står med så säg till!

Ni får gärna posta uppdatering på listan, men den måste stämma!

PS, det räcker med en uppdatering per dag.

BOT

Jag är inte med :wacko:

Edit: Kan inte bestämma mig för vilken jag ska ha.. Lirar ju Alliance men Horde var lite snyggare B)

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTApimpfoolife: Skaffa dig en far som snarkar, sedan kommer du inse att somna till musik är rätt frestande. Förresten finns det inget mysigare än att vakna till musik. En gång vaknade jag till Jeff Buckley - Hallelujah. Säga vad man vill, men det var ett av de bästa tillfällena i mitt liv.

*Bajsar på StellHells fis*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...