Jump to content

Pilottest.


aikjonas12
 Share

Recommended Posts

Spelet anpassar sig efter hur seg datorn är. Jag som har en riktig kanondator kommer bara upp i 25 sekunder...

Min dator är inte särskilt dålig. Men däremot lär man sig hur de svarta blocken åker, eftersom de åker på samma sätt hela tiden. Först ska man ner en liten bit, sen upp i vänstra övre hörnet... Sedan får ni forska lite själva. Inte så svårt, helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 97
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Är lite trött, men 48.8 duger väl bra..

@Siana: Ungefär som flygplan då -_-

Har man ett snabbt flygplan så krockar man lätt..

Långsamt så krockar man inte så lätt :o

Och sen så åker man på samma bana igen så det blir lättare om man har tid ^^

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är lite trött, men 48.8 duger väl bra..

@Siana: Ungefär som flygplan då  :o

Har man ett snabbt flygplan så krockar man lätt..

Långsamt så krockar man inte så lätt  B)

Och sen så åker man på samma bana igen så det blir lättare om man har tid ^^

Chansen att krocka med ett flygplan är nog minimal. Därimot krascha är betydligt lättare. :)

Var bara tvungen -_-

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Schansen att krocka med ett flygplan är nog minimal. Därimot krascha är betydligt lättare. :)

Var bara tvungen -_-

Tyst...

Det flyger faktist blåa 2D objekt där uppe, och sne måste man akta så att inte

sin Röda tegelsten på planet krashar i dom B)

..

Jag har varit med om en nödlandning, men ja fick aldrig veta orsaken till

nödlandningen :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Pilottest". Sannerligen. Stilla betraktandes det stilla landskapet från ett flertal tusentals meter upp i klara luften sitter jag med ordern klar i huvudet. Mina hårt åtstramade läppar assisterar stämbanden som kallt väser fram: "Inled Operation: Mörkrets Hjärta". Mitt skratt rungar mellan bergsmassiverna då det första bombardemanget dränker mina fienders röster. Striden har just börjat; men är över lika snabbt. En kvick manöver belönade mig med ny mark; mark som skall användas i kampen för världsdominans.

TRÅDEN ÄR MIN!

- Francesco.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tiden är inne.

Tyska fanorna viftar celebralt bredvid de italienska! FASCISMEN och NAZISMEN, hand i hand!

Jag - Benito - ler mitt klassiska leende; det är en stor dag för högern.

"AAH, ZE HÖGEREXTREMEN!!" skriker Adolf med sin nasala stämma bredvid mig, och jag skrockar lite högtidligt och rullar tummarna; Francesco ska allt få...

ATTACK!!

Bomber och granater.

Kängor, brunskjortor och italiensk fåfänga; tillsammans, enade, en stor dag för högern. Adolf är i sitt ess; han gastar som aldrig förr. Ändå ser han ganska patetisk ut, i sin stärkta krage och lortiga boots: det är ju, trots allt, jag, som är fadersgestalten.

Kriget är nu i full gång!! Blodet sprutar, kanonerna ljuder och människor dör; aah, döden, ständigt närvarande på de stora fälten!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Onekligen är grädden på moset i denna strid mitt eget tyska luftwaffe som flimrar förbi över våra huvuden och släpper bomber över Francescos ynkliga mannar, lustigt nog bär tråden titeln ”Pilottest” när striderna i luften är som hetast.

Jag bestämmer mig för att skicka in tyngre män nu och rensar effektivt bort eventuella prickskyttar så att en handfull trupper utrustade med eldkastare av senaste modell kan rusa förbi slagfältet och göra somrig bratwurst utav spanjackerna.

Välkammade SS-trupper med automatvapen berövar Francescos armé många liv och avverkar den ena bunkerns försvar efter den andra så att eldkastartrupperna kan sköta sitt. Bomber och granater!!

Tiger-pansarvagnarna rullar stolt över det briserande fältet och skjuter på måfå, mest för att skrämma Francesco som nu troligen pinkar ner sina tighta sidenbyxor.

TRÅDEN ÄR VÅR!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[jumps on popular bandwagon]

Führerns röst ekar inne i den trånga cockpiten. 'EIN FOLK EIN LAND!' Mitt hjärta fylls av kärlek och jag sjunger stolt 'DEUTHSCHLAND DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!' för mig själv i cockpiten men blir snabbt avvärjd då okka iklädd flygar-brillor och mustasch trappar upp bakom mig och lägger an. Infernot slår runt omkring mig. Jag manövrerar runt men okka släpper inte min akter. Ein Folk ein Land. Ein Folk ein Land. DÖ KOMMUNISTJÄVEL!!!

BADOOM!

---

serri - nytt rekord 51.38 sekunder.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...