Jump to content

Pilottest.


aikjonas12
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 97
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Tiden är inne.

Tyska fanorna viftar celebralt bredvid de italienska! FASCISMEN och NAZISMEN, hand i hand!

Jag - Benito - ler mitt klassiska leende; det är en stor dag för högern.

"AAH, ZE HÖGEREXTREMEN!!" skriker Adolf med sin nasala stämma bredvid mig, och jag skrockar lite högtidligt och rullar tummarna; Francesco ska allt få...

ATTACK!!

Bomber och granater.

Kängor, brunskjortor och italiensk fåfänga; tillsammans, enade, en stor dag för högern. Adolf är i sitt ess; han gastar som aldrig förr. Ändå ser han ganska patetisk ut, i sin stärkta krage och lortiga boots: det är ju, trots allt, jag, som är fadersgestalten.

Kriget är nu i full gång!! Blodet sprutar, kanonerna ljuder och människor dör; aah, döden, ständigt närvarande på de stora fälten!!

Vackert och välartikulerat spam, tillhör det goda i livet. Kändes inte mer än rätt att lyssna på "The Ride of Valkyries" av Wagner medan jag läste era krigsskildringar.

Nicely played.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vackert och välartikulerat spam, tillhör det goda i livet. Kändes inte mer än rätt att lyssna på "The Ride of Valkyries" av Wagner medan jag läste era krigsskildringar.

Nicely played.

Tack. Jag hoppas att du läste hela krigsförningen i rätt följd, också?

Och får vi inte alla Wagner i bakhuvudet då det rör sig om antisemitism och landerövring...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack. Jag hoppas att du läste hela krigsförningen i rätt följd, också?

Och får vi inte alla Wagner i bakhuvudet då det rör sig om antisemitism och landerövring...?

Oh! Det finns flera episoder i detta krigsdrama? Härligt. Har ni funderat på att sätta upp det som en pjäs? Jag ser exklusiva 3-rätters middagar på Berns och kokainsnortande på toaletten med Micke Persbrandt, framför mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh! Det finns flera episoder i detta krigsdrama? Härligt. Har ni funderat på att sätta upp det som en pjäs? Jag ser exklusiva 3-rätters middagar på Berns och kokainsnortande på toaletten med Micke Persbrandt, framför mig.

Persbrant ska spela Hitler och Maria Bonnevie Eva Braun.

De ska ha sex på scenen.

Premiär den 7 maj.

Krigsföringen börjar i Gud håller svaren till alla frågor, fortsätter i denna tråd - pilottest - och har sin avslutning i fotbollspremiärtråden samt sömnproblemstråden.

Bomber och granater. Yikes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

18.386 sekunder.

Jag tror det är en apa som man styr.

Vet ni varför :blink: ? Får se om ni kan erat Vice City nu.

På radioreklamen i VC så är det en reklamsnutt om TV-spelet Genotron. Den "coola" gubben säger då om ett av spelen:

"swing from green dot to green dot with your red square monkey.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...