Jump to content

Påskkärringar


Mathias
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag skulle tycka det var roligt om jag typ när någon ringde på och säga "Aa, vänta lite" stänga igen dörren, gå in på sitt rum och börja lyssna på musik. Särskilt för mig som har mitt rum alldeles vid ytterdörren. Eller ge dom varsitt russin, vindruva eller någon annan frukt.

Nej, man ska ge dem en sån där riktigt syrlig likörpralin. :P

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha jag skrattar fortfarande.

Två stycken påskkärringar dyker upp och jag är ensam hemma. Jag går ut i köket och tar fram världens slaktarkniv. River upp dörren och vrålar "VAD FAN GÖR NI HÄR?!" och hoppar som ett adhd-monster. Jag svär på att jag aldrig har sett någon springa så jävla fort.

Sedan kom dom tillbaka av någon anledning och då fick dom chokladägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha jag skrattar fortfarande.

Två stycken påskkärringar dyker upp och jag är ensam hemma. Jag går ut i köket och tar fram världens slaktarkniv. River upp dörren och vrålar "VAD FAN GÖR NI HÄR?!" och hoppar som ett adhd-monster. Jag svär på att jag aldrig har sett någon springa så jävla fort.

Sedan kom dom tillbaka av någon anledning och då fick dom chokladägg.

:P Nice! :lol:

Hit har det aldrig varit Påskkärringar, men på "Halloween" fick

Vi besök av 2 små häxor, men jag är en sann gentleman och smeller fast dörren (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hohoho! Lekte lite jag också med några små påskakärringar. Nu har jag det lite svårt att skoja med ungar då jag bor rätt glesbefolkat så dom känner igen en, men idag var dt faktiskt några jag inte kände igen!

Dom ringer på och jag går och öppnar dörren, när jag öppnar säger jag *Ja?" fast med lite tysk brytning. Då säger dom något i stil med "Vi är påskkärringar och vi vill ha godis!". Då tittar jag på dom lite lustigt och säger "Was sprachen du?". Då pekar dom på sig själva, och sedan på sin korg där dom har sitt godis. "AHA!" ropar jag då och tar en näve av deras godis, säger "Danke!" och slår igen dörren. Nu väntade jag förstås bara någon sekund innan jag öppnar dörren och ber om ursäkt och ger tillbaka deras godis och ger dom lite extra chokladägg och några klubbor!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hohoho! Lekte lite jag också med några små påskakärringar. Nu har jag det lite svårt att skoja med ungar då jag bor rätt glesbefolkat så dom känner igen en, men idag var dt faktiskt några jag inte kände igen!

Dom ringer på och jag går och öppnar dörren, när jag öppnar säger jag *Ja?" fast med lite tysk brytning. Då säger dom något i stil med "Vi är påskkärringar och vi vill ha godis!". Då tittar jag på dom lite lustigt och säger "Was sprachen du?". Då pekar dom på sig själva, och sedan på sin korg där dom har sitt godis. "AHA!" ropar jag då och tar en näve av deras godis, säger "Danke!" och slår igen dörren. Nu väntade jag förstås bara någon sekund innan jag öppnar dörren och ber om ursäkt och ger tillbaka deras godis och ger dom lite extra chokladägg och några klubbor!

^_^

Du skulle inte ge tillbaks godiset wtf ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte många besök man får här, och just påsk är det lite lite folk, fler under halloween.

Men vi fick besök av två små söta påskkärringar. Jag tror nog aldrig de kommer tillbaka.

Jag gav dem nämligen små chokladbitar med uppmaningen att de fick äta upp dem snarast så de inte smälte. Efter att jag stängt dörren tuggade de lydiga små häxorna i sig chokladen. Jag har då aldrig sett flickebarn hosta så mycket. Jag trodde de skulle tycka om tabasco i chokladen, men ack så fel jag hade. ^_^

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hohoho! Lekte lite jag också med några små påskakärringar. Nu har jag det lite svårt att skoja med ungar då jag bor rätt glesbefolkat så dom känner igen en, men idag var dt faktiskt några jag inte kände igen!

Dom ringer på och jag går och öppnar dörren, när jag öppnar säger jag *Ja?" fast med lite tysk brytning. Då säger dom något i stil med "Vi är påskkärringar och vi vill ha godis!". Då tittar jag på dom lite lustigt och säger "Was sprachen du?". Då pekar dom på sig själva, och sedan på sin korg där dom har sitt godis. "AHA!" ropar jag då och tar en näve av deras godis, säger "Danke!" och slår igen dörren. Nu väntade jag förstås bara någon sekund innan jag öppnar dörren och ber om ursäkt och ger tillbaka deras godis och ger dom lite extra chokladägg och några klubbor!

Haha, pwnage. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...