Jump to content

Religon


Zix
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 564
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skribb, ska du inte översätta det till svenska, så vi svenskar förstår? :lol:

Jah! Du er jeteheftig som förmodligen har skolkat alla engelska-lektioner hela ditt liv, bara för att du tror att du inte är en "riktig rasist" så länge du kan ett utländskt språk. Fast egentligen beror det väl på att du är förjävla trög, och inte pallar studierna. Förmodligen av samma anledning som du tycker att Ultima Thule är ett jetecoolt band och att du kommer till ett GTA-forum och i en av dina första poster så noga påpekar att du är svensk.

Och kom inte med en massa "Stolt-svensk-snack", det vill vi ändå inte höra något av.

Edit: Skulle gärna vilja höra dina synpunkter i den här tråden: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=39450

Jag vill också se dig bli nersnackad av diverse duktiga debatterare <_<

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jah! Du er jeteheftig som förmodligen har skolkat alla engelska-lektioner hela ditt liv, bara för att du tror att du inte är en "riktig rasist" så länge du kan ett utländskt språk. Fast egentligen beror det väl på att du är förjävla trög, och inte pallar studierna. Förmodligen av samma anledning som du tycker att Ultima Thule är ett jetecoolt band och att du kommer till ett GTA-forum och i en av dina första poster så noga påpekar att du är svensk.

Och kom inte med en massa "Stolt-svensk-snack", det vill vi ändå inte höra något av.

Edit: Skulle gärna vilja höra dina synpunkter i den här tråden: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=39450

Jag vill också se dig bli nersnackad av diverse duktiga debatterare <_<

Eeeh han sa inget om sverige eller nåt. Och Ultima Thule är inte rassar/nassar dom är Nationalister. Och tycka om sitt land måste man få göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jah! Du er jeteheftig som förmodligen har skolkat alla engelska-lektioner hela ditt liv, bara för att du tror att du inte är en "riktig rasist" så länge du kan ett utländskt språk. Fast egentligen beror det väl på att du är förjävla trög, och inte pallar studierna. Förmodligen av samma anledning som du tycker att Ultima Thule är ett jetecoolt band och att du kommer till ett GTA-forum och i en av dina första poster så noga påpekar att du är svensk.

Och kom inte med en massa "Stolt-svensk-snack", det vill vi ändå inte höra något av.

Edit: Skulle gärna vilja höra dina synpunkter i den här tråden: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=39450

Jag vill också se dig bli nersnackad av diverse duktiga debatterare <_<

Vad är det med dig då?

Jag sa bara att han kunde översätta så vi svenskar förstår.

Och det har inge som helst betydelse med att jag tycker ultima thule är bra.

Ok jag gillar inte skolan som de flesta, men jag är inte kass på engelska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det med dig då?

Jag sa bara att han kunde översätta så vi svenskar förstår.

Och det har inge som helst betydelse med att jag tycker ultima thule är bra.

Ok jag gillar inte skolan som de flesta, men jag är inte kass på engelska.

Så varför måste han översätta då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av ren nyfikenhet, finns det några satanister här inne?

Visst, det finns många olika satanismer, men någon?

Kanske fel ställe att fråga på när medelåldern är 15. <_<

Det tror jag nog. För övrigt är det ju knappast en stor religion... jag skulle gissa på att den inte ens har 100 000 anhängare världen över. Och då har jag ändå buntat ihop alla samfund (luciferanskt, laveyanskt osv.).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kallar kristna gud för gud? Har han inget riktigt namn?

Gud heter gud precis som buddha heter buddha osv.

Satanism har inget med satan att göra. Det ni (antagligen) tänker på är djävulsdyrkan.

En satanist anser att man alltid skall sätta sig själv i första rummet och att man inte skall bry sig om andra människor. Är du fattig och eländig så är det ditt problem och således din uppgift att ta dig ur det. Släkt eller inte.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satanism har inget med satan att göra. Det ni (antagligen) tänker på är djävulsdyrkan.

En satanist anser att man alltid skall sätta sig själv i första rummet och att man inte skall bry sig om andra människor. Är du fattig och eländig så är det ditt problem och således din uppgift att ta dig ur det. Släkt eller inte.

skribb eller Frenzy tar knappast fel på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gud heter gud precis som buddha heter buddha osv.

Satanism har inget med satan att göra. Det ni (antagligen) tänker på är djävulsdyrkan.

En satanist anser att man alltid skall sätta sig själv i första rummet och att man inte skall bry sig om andra människor. Är du fattig och eländig så är det ditt problem och således din uppgift att ta dig ur det. Släkt eller inte.

Jag vet vad satanism är. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tror jag nog. För övrigt är det ju knappast en stor religion... jag skulle gissa på att den inte ens har 100 000 anhängare världen över. Och då har jag ändå buntat ihop alla samfund (luciferanskt, laveyanskt osv.).

Mjo du har rätt.

Inte precis stor chans att hitta det på ett GTAforum skulle jag tro. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm, själv tror jag inte på nån gud. Tycker att allt det där med bibeln och allt vad heter är är lite konstigt. Men jag respekterar väl de troende ändå, alla tycker och tänker olika, om dom mår bättre tro på en gud så är det det bra, även om det föder både goda och onda saker. Sånt kommer alltid existera, inget vi kan ändra på, även om det går i överstyr..

så.. wtf.. nyttigt att höra andras åsikter.. som att äta grönsaker..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...