Jump to content

Vann rätt låt?


rabarben
 Share

Var carolas låt värdig vinnare?  

85 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Sa jag att det hade varit bättre?

Björn Kjellman var ju ett stort skämt, tur han inte tog sig längre än vad han gjorde.

Nää, det var inte riktigt menat till dig. (skulle kanske inte ha quotat, och istället slängt in en smiley, så hade inga missförstånd bildats)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Björn Kjellman menar du?! Tyckte du han va bra?

Såg inte du min andra post?

Nu ska jag förklara lite tydligare.

Det var en gång en jaeger som skulle kolla på filmen Chaos(apropå Chaos, så var det en konstig film, början var bra, mitten sög så in i helvete, slutet ägde. Jason Statham spelar grymt som vanligt, Wesley Snipes hade snygg klädsel i filmen. Speciellt hans hatt. Me wubbar den. I stort sett handlade den om ingenting. Eller jo det gjorde den. Den handlade om typ en snubbe som rånade en bank men inte snodde något fysiskt men han snodde en miljard genom att bara göra transaktioner från typ allas konton) och sen försökte de få tag i honom under hela filmen. Så den sög. Sen så störde jag mig otroligt på en tjej som typ träffade Stathams partner i filmen, och typ sa att hon gärna ville knulla honom. Sedan gav hon honom ett papper där hon typ sa "Här är en lista på vad jag gillar att ha i min mun". YEAH RIGHT BITCH. Troligt att det där skulle ens ha en chans på miljonen att det hände. Nej nu ska jag sätta på Embrace - Ashes.)

Vart var jag nu? Just ja. Jaeger gick ner för trappan till köket. Jaeger satte på spisen för att poppa popcorn. Eftersom köket ligger alldeles bredvid vardagsrummet så kollade jaeger på Andreas Johnsons bidrag lite halvt. När jaegers popcorn var färdigpoppade gick jaeger genom vardagsrummet för att komma upp till jaegers rum för att kolla på Chaos och äta popcorn (Anledningen för att jag äter popcorn är att jag har tröttnat på chips. Framförallt Sour Cream & Onion, jag föraktar just nu alla som äter det. Ja, även du som vrider och vänder på dig av tanken att jag inte gillar SCO.) Just då jaeger gick igenom vardagsrummet såg han en fjant i en grön kavaj och en ful grön hatt.

Sedan efter filmen och ett RAW-avsnitt så gick jaeger in på gtasajten och hade då blandat ihop Andreas Johnson och Pelle Svanslös....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Björn Kjellman var ju ett stort skämt, tur han inte tog sig längre än vad han gjorde.

Yep. Han var fan näst-sämst efter Kikki D, som Wikegård säger.

Nä, tyckte inte Carola borde vunnit, låten är inte dålig, men heller inget som man aldrig hört förut, och jag tror inte den slår internationellt. Andreas Johnsson om någon.

Skall dock tilläggas att hela startfältet var ganska dåligt enligt min mening. Kunde lika gärna skickat Linda Bengtzing för att hon hade Iron Maiden-klänning. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yep. Han var fan näst-sämst efter Kikki D, som Wikegård säger.

Nä, tyckte inte Carola borde vunnit, låten är inte dålig, men heller inget som man aldrig hört förut, och jag tror inte den slår internationellt. Andreas Johnsson om någon.

Skall dock tilläggas att hela startfältet var ganska dåligt enligt min mening. Kunde lika gärna skickat Linda Bengtzing för att hon hade Iron Maiden-klänning. :wub:

Who cares about the clothes? Om jag någon gång kommer bry mig om kläderna så ska det vara när någon tjej upträder i endast string.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yep. Han var fan näst-sämst efter Kikki D, som Wikegård säger.

Nä, tyckte inte Carola borde vunnit, låten är inte dålig, men heller inget som man aldrig hört förut, och jag tror inte den slår internationellt. Andreas Johnsson om någon.

Skall dock tilläggas att hela startfältet var ganska dåligt enligt min mening. Kunde lika gärna skickat Linda Bengtzing för att hon hade Iron Maiden-klänning.  :wub:

Själv tycker jag att startfältet var mycket bättre i år än tidigare då det kanske endast funnits en låt som varit bra.

I år hittade jag minst 3 låtar som jag skulle klassa som bra, enligt mig alltså.

Angående Carolas låt så håller jag med helt, den är inte dålig. Versen låter faktiskt bra efter några lyssningar, men det ända jag kan säga om refrängen är att den gör sig bättre på engelska. Carolas framträdande var dock riktigt tråkigt, speciellt fläktarna var verkligen larviga.

Tillsist vill jag bara säga att jag fortfarande håller fast vid att BWO skulle lyckats bäst ESC.

*Nynnar*

We all need love, oh oh oh oh

We all want love, oh oh oh oh

...

Ändring till VickeX: Säg inte att du inte lyfte på ögonbrynen när du såg After Dark?

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...