Jump to content

Vann rätt låt?


rabarben
 Share

Var carolas låt värdig vinnare?  

85 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vet att Finland ska tävla med Lordi - Hard rock Hallelujah

\m/

Edit:Världens snabbaste rabarb XD

Edit2:Hittade detta,

Mihai Traistariu

will represent Romania

Swedish Sandra

to represent Estonia

Annette Artani

Setting new standards in pop music (cyprus)

Armenia's Andre will participate

with a song by Armen Martirosyan

Fabrizio Faniello

will represent Malta

Sidsel Ben Semmane

to represent Denmark with "Twist of Love"

six4one

will represent Switzerland in Athens

Ich Troje

to represent Poland

Anžej Dežan

will represent Slovenia with "Plan B"

Anna Vissi

will represent 2005 Eurovision winner Greece in Athens

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Ja, jag tycker rätt låt vann.

Varför? Därför att jag anser att den är egentligen den enda schlager låten av alla artisterna och jag tror att Carola kan bli stor om bara hennes röst håller.

Angående bögen Andreas Johnsson så blev jag glad då han inte kunde vinna längre. Dels för att låten var dålig och han trodde ju inte på sig själv sa han ju på eftersnacket. "Jag är glad att jag slipper göra en Martin Stenmarck sa han".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag tycker rätt låt vann.

Varför? Därför att jag anser att den är egentligen den enda schlager låten av alla artisterna och jag tror att Carola kan bli stor om bara hennes röst håller.

Angående bögen Andreas Johnsson så blev jag glad då han inte kunde vinna längre. Dels för att låten var dålig och han trodde ju inte på sig själv sa han ju på eftersnacket. "Jag är glad att jag slipper göra en Martin Stenmarck sa han".

Så var han sämre bara för att han var bög eller? Varöfr var han bög? Bara för han ser lite feminin ut på scen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag tycker rätt låt vann.

Varför? Därför att jag anser att den är egentligen den enda schlager låten av alla artisterna och jag tror att Carola kan bli stor om bara hennes röst håller.

Angående bögen Andreas Johnsson så blev jag glad då han inte kunde vinna längre. Dels för att låten var dålig och han trodde ju inte på sig själv sa han ju på eftersnacket. "Jag är glad att jag slipper göra en Martin Stenmarck sa han".

Vad spelar det för roll om det är en schlager låt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukade anse att hon var en first grade-MILF, men hon såg ju bara läskig ut ikväll. Den där blicken hör hemma i Knutby.

EDIT: Skrev "Husby" istället för "Knutby"... så fel det kan bli.

Är Bob Hund Sveriges motsvarighet till Bob Dylan eller är det bara namnet?

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad spelar det för roll om det är en schlager låt?

Temat är schlager om du inte glömt det, eller iallafall har det varit det.

rabarben: Nej han är inte sämre men jag tycker inte att vi ska skicka folk som ser ut som bögar till andra länder för att tävla. Han kan ju skämma bort hela landet. Må jag vara lite fördomsfull men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter han som spelade Pelle Svanslös? Poppade popcorn och smålyssnade lite innan jag begav mig upp till mitt ensamma rum, den var skön.

EDIT: När jag tänker efter kanske inte han var med, men någon som var lik honom iaf.

Redigerad av jaeger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Temat är schlager om du inte glömt det, eller iallafall har det varit det.

rabarben: Nej han är inte sämre men jag tycker inte att vi ska skicka folk som ser ut som bögar till andra länder för att tävla. Han kan ju skämma bort hela landet. Må jag vara lite fördomsfull men ändå.

Ja men tänk då om pudlarna hade vunnit. eller rednex! det hade fan varit pinsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...