Jump to content

Vann rätt låt?


rabarben
 Share

Var carolas låt värdig vinnare?  

85 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Missade hela melodifestivalköret...

Kommer kanske se på europafinalen.

Ska definitivt följa idol dock. Måste rösta bort alla Darin-aktiga nästa år, annars kommer man va tvungen att stå ut med dom där satarna resten av livet... Nä, nästa idolvinnare ska vara antingen en Eminem-klon, eller en totalt funtad, storbystad och trådsmal tjej, som kompensation för alla vidriga satar som fått skivkontrakt de senaste åren (Sebastian, Darin, och den där snubben som vann idol 2004)...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Missade hela melodifestivalköret...

Kommer kanske se på europafinalen.

Ska definitivt följa idol dock. Måste rösta bort alla Darin-aktiga nästa år, annars kommer man va tvungen att stå ut med dom där satarna resten av livet... Nä, nästa idolvinnare ska vara antingen en Eminem-klon, eller en totalt funtad, storbystad och trådsmal tjej, som kompensation för alla vidriga satar som fått skivkontrakt de senaste åren (Sebastian, Darin, och den där snubben som vann idol 2004)...

Daniel Lindström menar du? Han gillade inte jag, hejade på Filip Williams jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ändring till VickeX: Säg inte att du inte lyfte på ögonbrynen när du såg After Dark?

Såg inte dom ^_^

Men har ni läst nyheterna. Över 18.000 röster på Andreas gick inte fram. jag är jävligt arg. Han skulle vunnit. Han skulle haft större chans i ESC.

Edit: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,795380,00.html

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg inte dom ^_^

Men har ni läst nyheterna. Över 18.000 röster på Andreas gick inte fram. jag är jävligt arg. Han skulle vunnit. Han skulle haft större chans i ESC.

Edit: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,795380,00.html

Och aftonbladet är den mest pålitliga källa som finns? Dom skriver rätt så mycket skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla nån! Vem fan tittar på melodifestivalen.

Tycker allvarligt synd om såna personer som lyssnar på schlager, sorgligt.

Tycker synd om dig, du verkar lite *host* efterbliven.

Och nej, Carola sög och att hon vann är ju dåligt, Andreas och BWO var lätt bättre

Redigerad av sebbe68
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...