Jump to content

My name is Earl


.:Gurkan:.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fin topic tänkte precis själv göra en. Ja tyckte det första avsnittet var kul. Fast jag fattade inte varför deras favoritlåt var en hip-hop låt. Dom är ju inte precis såna som lyssnar på det...oftast iaf.

Edit: Det går i Repris 19.30 på lördag.

Redigerad av Reve
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var snöstorm och shiet ute, så , ja, får väl kolla repris.

Någon som vet när den går?

Titta på posten överdig ^^

Har sett framemot att se på My Name Is Earl sen 3:an började sända reklam om det, men såklart så glömmer jag bort det och får istället se fram emot reprisen :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Bump! :(

En sen natt, jag satt hos min bror med hans flickvän och hade tråkigt. Han babblade att han ville se på Earl, jag förstod att det var serien som mina kompisar pratat om, och som jag sett reklam för på tv. Kvällen slutade med Guitar Hero. Efter antal veckor orkade jag tillslut efter att ha sett något spröavsnitt på TV lyckats orka kopiera över skiten till min externa hårddisk. Nu har jag sett igenom säsong 1 och 2, och är besatt. Ska se första från säsong tre inatt innan jag lägger mig, men serien är ju älskvärd.

Ursäkta min dåliga humor, jag är trött, har halsbränna och har överdoserat tobak hela natten medans jag sitter här och söker nåt att göra i doften av Cup&Soup curry kyckling.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bump! :(

En sen natt, jag satt hos min bror med hans flickvän och hade tråkigt. Han babblade att han ville se på Earl, jag förstod att det var serien som mina kompisar pratat om, och som jag sett reklam för på tv. Kvällen slutade med Guitar Hero. Efter antal veckor orkade jag tillslut efter att ha sett något spröavsnitt på TV lyckats orka kopiera över skiten till min externa hårddisk. Nu har jag sett igenom säsong 1 och 2, och är besatt. Ska se första från säsong tre inatt innan jag lägger mig, men serien är ju älskvärd.

Ursäkta min dåliga humor, jag är trött, har halsbränna och har överdoserat tobak hela natten medans jag sitter här och söker nåt att göra i doften av Cup&Soup curry kyckling.

Du har 12 avsnitt att plöja igenom nu då. S3 var dock ganska slö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte så svårt. Även om jag hade spoilat så hade du läst det ändå.

Nej det hade jag inte, känns jäkligt onödigt att läsa en spoiler för ett avsnitt som jag skulle se om nån minut.

Förövrigt såg jag precis avsnitt 12, gillade att han bytte stil lite där. När börjar serien igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...