Jump to content

Splinter Cell!


rabarben
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Inlägg 347
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Köpte Splinter Cell: Chaos Theory till PlayStation2 i förra veckan för det riktigt angenäma priset 199 kronor. Är på uppdrag 4 där man ska ta sig upp i en skyskrapa, efter att New York har mörklagts. Klarade uppdrag 3, Bank i dag också, hoho.

Och du tycker vad om spelet?

---

När e relase datum för double agent?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Preview, hands-on på Double Agent. Lite ny info faktiskt... om ni hängt med tidigare så är livmätaren borta. Finns inte mycket till HUD överhuvudtaget faktiskt. Hur som helst, förut blev skärmen mer och mer full med mörka gråa skuggor ju mer du blev skadad, men det är ändrat till röd färg för att undvika problem när man andvänder nightvision.

Men nu till något jag tycker är väldigt ballt - om Sam blir varm utomhus så börjar han svettas. Svettdroppar kan ramla ner om du är på en högre position än vakter och göra ljud så vakter hör dom - precis som i en av dom tidigaste teasertrailers på Double Agent om ni minns.

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3151820

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Preview, hands-on på Double Agent. Lite ny info faktiskt... om ni hängt med tidigare så är livmätaren borta. Finns inte mycket till HUD överhuvudtaget faktiskt. Hur som helst, förut blev skärmen mer och mer full med mörka gråa skuggor ju mer du blev skadad, men det är ändrat till röd färg för att undvika problem när man andvänder nightvision.

Men nu till något jag tycker är väldigt ballt - om Sam blir varm utomhus så börjar han svettas. Svettdroppar kan ramla ner om du är på en högre position än vakter och göra ljud så vakter hör dom - precis som i en av dom tidigaste teasertrailers på Double Agent om ni minns.

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3151820

Vah! Fast det kommer antagligen bara finnas till 360...

Låter för jävla bra alltså... längtar bara mer och mer! :P

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Preview, hands-on på Double Agent. Lite ny info faktiskt... om ni hängt med tidigare så är livmätaren borta. Finns inte mycket till HUD överhuvudtaget faktiskt. Hur som helst, förut blev skärmen mer och mer full med mörka gråa skuggor ju mer du blev skadad, men det är ändrat till röd färg för att undvika problem när man andvänder nightvision.

Men nu till något jag tycker är väldigt ballt - om Sam blir varm utomhus så börjar han svettas. Svettdroppar kan ramla ner om du är på en högre position än vakter och göra ljud så vakter hör dom - precis som i en av dom tidigaste teasertrailers på Double Agent om ni minns.

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3151820

Måste köpa... måste ha...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle det vara exklusivt till XB360? Isåfall låter det skitlöjligt.

Vet inte... har för mig det bara...

---

Antagligen kommer väl detta spelet att få 18 års gräns. Om Counter-strike source kan få 18+ så bör splinter cell vara ännu "farligare". Hatar det där jävla systemet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är väl så att X360 versionen kommer ha exklusvia saker men även pre-gen komer ha exklusiva grejer :)

Mjo, jag hörde det också. Men jag tror det bara är banor som inte finns till andra plattformar. T.e.x. i SC1 och Pandora Tomorrow finns det banor som finns på PS2 men inte finns på PC, Xbox eller GC. Men det kan säkert finnas mer den här gången.

http://youtube.com/watch?v=a3vxw-g7SN4&mod...Splinter%20Cell

:)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...