Jump to content

Splinter Cell!


rabarben
 Share

Recommended Posts

Den var ju inte så gammal :)

Jag klarade inte ens CIA på 1:an.. så jag bytade tyvärr in det :) Skulle verkligen vilja spela om 1:an igen. Men den sista banan var ju omöjlig :P Skitsvårt när man skulle komma in i "slottet" jue.

Jepp, den var/är verkligen svinsvår! och så dom där sabla hundarna som kom och sabbade allt för en hela tiden ;) Snacka om att det var lättande när man tillsist klarade det.

Ojoj, jag måste ha försökt klara den banan i tre dagar eller något sånt :wub:

Old memories

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 347
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Intervju om Double Agent.

http://www.computerandvideogames.com/r/?pa...y.php?id=134846

De tar upp banorna, exklusiva saker till vissa plattformar, avslöjar att man kan döda folk på fler sätt och alla gamla sätt kommer vara kvar, nya vision modes o.s.v... riktigt trevligt.

Nu vill jag ha det ännu mer! Är det något realese-datum fastställt?

__________________________________________________________________

Jag har tänkt på att köpa Pandorra tomorow ... Tycker ni det är värt att spela igenom det? För jag har ju lite story "luckor" där jag inte hängt med riktigt. Men 1:an ska jag låna av en kompis men Pandorra får jag nog köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte Pandora Tomorrow idag för 199 kr. Var det ett bra köp? Vad är det bästa med spelet?

Mycket bra köp! Men man kan köpa det senaste splinter cell för samma pris också -_- På Ica maxi. Jag har själv inte handlat Pandorra tomorrow men kanske ska köpa det.

@Hubbert Ja, det är bra om du köper ettan eftersom där lär du dig grunderna och börjar hänga med i storyn.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Intervju om Double Agent: http://www.gamecloud.com/article.php?article_id=3722

Inte mycket nytt avslöjas, men de bekräftat att det kommer ett demo innan releasen. Hoppas demot kommer lååångt före hela. :rolleyes:

Soft! Editerar när jag har läst artiklen.

EDIT: Ett demo yäss! Men detta kommer till vanliga Xbox också?

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Soft! Editerar när jag har läst artiklen.

EDIT: Ett demo yäss! Men detta kommer till vanliga Xbox också?

Kommer Splinter Cell Double Agent till vanliga Xbox med?? eller kommer den bara till Xbox 360??

Jag älskar SPCT (Xbox) men det absolute sämsta med det är att sen den nyaste uppdaten till SPCT så kan man inte spela CT online på Xbox 360. :D :'(

Den första laddnings menyn fryser sig nästan alltid, och om den gör det så gör den det ändå senare i spelet. :P

Men om man inte går online och skiter att ladda ner den senaste uppdaten till SPCT på sitt Xbox 360 så funkar det under bart!!! :D

:rolleyes: Längtar så till Demo till Splinter Cell Double Agent på Xbox Market place.. :D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Soft! Editerar när jag har läst artiklen.

EDIT: Ett demo yäss! Men detta kommer till vanliga Xbox också?

Vet inte, men det ska komma en Xbox-version vid hela releasen i alla fall.

Splinter Cell: Double Agent, coming to PC, Xbox, Xbox 360, PS2 and GameCube.

YES jag klarade Bathhouse-leveln utan en enda KO. :rolleyes: Det svåraste är såklart det sista med bomberna och vakterna. :D

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns inte om det var att man skulle klara SP eller COOP banorna, men när man klarat någon av dom så låser man upp "Elite mode" i COOP-delen. En annan svårighetsgrad som gör att man bara har kniven när man börjar spela. Tror inte man behöver 100% för det, bara man klarar banorna. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snacka om att man blev besviken nyss. Man öppnade MSN och kollade "MSN idag" för att se vilka som var de senaste mailen skickade till mig. Och så ser jag ett nyhetsbrev ifrån Gamespot med titeln "Download and play Tom Clancy's Splinter C...". Och p.g.a att jag läst en intervju om att ett demo skulle komma före releasen på Double Agent så rusade förväntningarna i topp.

Men när man läser så är det att man kan ladda hem Chaos Theory för en viss summa pengar. Vad som är ännu mer retsamt är att de har Double Agent's cover-omslag med i nyhetsbrevet högst upp. Otur är väl det minsta man kan säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fallskärmen verkar fin :) Men jag vill att man ska kunna "hota" vakterna med pistolen typ... Alltså sträcka fram pistolen och typ säga "get your hands up" eller nåt sånt. För att sedan bara gå fram och ge dom ett slag i bakhuvudet.

Btw: Dom screensen var nog till 360 eller PS3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...