Jump to content

Guildwars


spacepig
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 290
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det questet har jag gjort över tio gånger, bara för att det är så kul. :rolleyes: men det är riktigt svårt, särskilt när man mot slutet har en fet death penalty eller vad det heter.

Aa. Det hade jag. 60% på mig och alla mina henchmen. Dödade typ 1-2 fiender åt gången så jag fick börja om på närmaste "spawnpoint" typ 15 gånger.

Snacka om jobbigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aa. Det hade jag. 60% på mig och alla mina henchmen. Dödade typ 1-2 fiender åt gången så jag fick börja om på närmaste "spawnpoint" typ 15 gånger.

Snacka om jobbigt!

Kan man göra det questet flerra gånger? Såfall ;)

Orkar ej spela idag har haft prao på el giganten, Mycket job idag :lol: (års leverans)

(kommer kanske Fixa min bra dator imorn :) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde ett äckligt svårt mission nere i dessert idag, klrade det dock efter ett par försök med grov hjälp men ändå.

kommer inte ihåg vad staden hette dock, får återkomma imorgon nu är jag trött men blir tvingad till pcw haha :P .

Mmm alla desert quest verkar vara jobbiga -_-

Aja praon har varit lättare idag, Så jag ska spela idag :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YES, hittade nyss en kille som kunde klara spelets svåraste run åt mig :(

Droknars Forge, Here I am :(.

Äntligen kan jag köpa den efterlängtade armorn ^_^.

Kommer man inte dit efter ett visst antal uppdrag då?

Jag vill också komma dit men jag har bara typ 2,3k gold och har därmed inte råd med en runner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer man inte dit efter ett visst antal uppdrag då?

Jag vill också komma dit men jag har bara typ 2,3k gold och har därmed inte råd med en runner.

Klart man kommer dit efter ett par uppdrag, men det är itne vilka uppdrag som hellst och det tar en satans tid ^_^.

Sitter och räknar ut vad den nya armorn kommer kosta totalt, skrämmande priser xD.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...