Jump to content

Guildwars


spacepig
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 290
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan man hoppa mellan spelen med sina account?

Du har kvar ditt gamla acc och dina gamla gubbar men du får två till char slots. du kan med expansionen även göra cantha-gubbar om du vill. ascalon gubbar som reser till cantha gör det ifrån lion's arch i kryta och börjar nånstans i mitten av den canthiska campaignen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har kvar ditt gamla acc och dina gamla gubbar men du får två till char slots. du kan med expansionen även göra cantha-gubbar om du vill. ascalon gubbar som reser till cantha gör det ifrån lion's arch i kryta och börjar nånstans i mitten av den canthiska campaignen ^_^

Aha... Föresten, stoffe, du som verkar kunna det här riktigt bra, kan man förlora på att köpa alla spells man kan få tag i? jag menar man slösar skill points, fast fylls dem på så pass varje level så ja kan fortsätta köpa allt jag får när jag är högre lv? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha... Föresten, stoffe, du som verkar kunna det här riktigt bra, kan man förlora på att köpa alla spells man kan få tag i? jag menar man slösar skill points, fast fylls dem på så pass varje level så ja kan fortsätta köpa allt jag får när jag är högre lv? :P

Japp, du får hela tiden nya skillpoints. när du dingat 20 kan du "dinga 20" igen och igen och igen, och varje gång får du en ny skillpoint.

ante: tack ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick ett mail av NCsoft (eller va fan det heter)

Jag skrev i brevet att mit hotmail.com konto ochså blev stulen och guild wars konto >_<

Nu skriver dom att jag ska gå in och göra recover password och då kommer ett nyt password skickas till min mail (Ja den som blev stulen)

Wery smart ey? >_< jäkla pundon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är ju inte deras problem om du blir av med din e-mail, då är det snarare hotmails problem, NCSoft kan nog inte hjälpa dig med det.. Om du inte tar ett kort på din cd-key eller liknande..

EDIT: Beställde Guild Wars, det vanliga, nu >_< Gick på typ 249 kr eller något :P Så jag lär ha det antingen typ på fredag eller på måndag-tisdag >_<

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skrev till dom igen och kräver en dell

So that we can change your password manually for you, please provide us the following information:

• Your access key

• The email address used to create your account

• The creation date of your Guild Wars Account

• A scan or a digital picture of your access key (copy of the original)

• A scan or a digital picture of your proof of purchase, if still available

Kind regards

The Guild Wars Support Team

hoppas att man måste inte ha allt, Har litte svårt att minnas när jag fick tag på spellet >_< har inge kvitto kvar (inte vad jag har hittat iaf)

allt annat har jag såklart

:P Snart GW igen :P

Jag saknar Guild versus Guild (gvg) mer taktik och genomtänkande i det hella :)

Hoppas att inte den som tog mit konto Deleta all gubbar och typ gjorde lvl 1 konto vid namn Haha i fuckd you , eller ngt sånt >_<

B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skrev till dom igen och kräver en dell

hoppas att man måste inte ha allt, Har litte svårt att minnas när jag fick tag på spellet >_< har inge kvitto kvar (inte vad jag har hittat iaf)

allt annat har jag såklart

:P Snart GW igen :P

Jag saknar Guild versus Guild (gvg) mer taktik och genomtänkande i det hella :)

Hoppas att inte den som tog mit konto Deleta all gubbar och typ gjorde lvl 1 konto vid namn Haha i fuckd you , eller ngt sånt >_<

B)

Det får vi väl hoppas att han inte gjorde.

När du kan spela igen, joina Xemtoths guild.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...