Jump to content

Guildwars


spacepig
 Share

Recommended Posts

Här är jag med ny armorn som hittils kostat mig 20.063:-

Och jag har bara färgat hjälmen änsålänge :wub:.

Hur får du upp dom i dom summorna? Varje del kostar ju bara 1.5k och det är ca 4-5 delar.

Edit: Tack yoda! :ermm:

Edit2: Förresten, vet du var man kan hitta Fire-elementalist Elite-skills?

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 290
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Aha :huh: är inte där ännu, Svårt för att få dom sakerna och droppa? Kan man komma dit med henchies? (vill inte att typ våran tank ska få görn ranger bow :P medans jag får en jäkla hmm yxa?)

Borde finnas ngt loot system som WoW.

Håller verkligen med dig där. random loot suger verkligen. men du bör inte göra det med henchmen, då nerfas chansen att det droppas en grön t.ex båge av en boss med ca 80% eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får du upp dom i dom summorna? Varje del kostar ju bara 1.5k och det är ca 4-5 delar.

Edit: Tack yoda! :huh:

Edit2: Förresten, vet du var man kan hitta Fire-elementalist Elite-skills?

Jojo, men sen kostar ju allt material som man måste ha till delarna cash också :P.

Utan material, inga delar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jag måste ha en grupp människor som är villiga att ge mig den om den dropar för dom :huh: .

Körde på min warrior/monk idag blev lvl 12 Med hjälp av nor_adde.

Ska levla min warrior först innan min e/n.

(Warrior = leet farming skills ;) ).

Hmm nor_adde ska vi försöka med glint om vi får tag på en riktig Monk? (vill se om han droppar ngt skoj :P )

Men stoffe spelar inte du GW ngt mer? Skulle va roligt med fler spelare ;)

Edit: Halo du vill ha blå va? jag har 4 st Vill du köpa (eller bytas mod leather & Wood)(för min 15k armor)

Redigerad av yoda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jag måste ha en grupp människor som är villiga att ge mig den om den dropar för dom :huh: .

Körde på min warrior/monk idag blev lvl 12 Med hjälp av nor_adde.

Ska levla min warrior först innan min e/n.

(Warrior = leet farming skills ;) ).

Hmm nor_adde ska vi försöka med glint om vi får tag på en riktig Monk? (vill se om han droppar ngt skoj :P )

Men stoffe spelar inte du GW ngt mer? Skulle va roligt med fler spelare ;)

Edit: Halo du vill ha blå va? jag har 4 st Vill du köpa (eller bytas mod leather & Wood)(för min 15k armor)

Ska kanske spela lite senare under veckan. just nu spelar jag mest WoW.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lvl 10 idag :huh: nästan lvl 11 :P

Bytte Guild från GOD till TBR (GOD minns jag ärligt talat inte vad det stog för, jag var inte så aktiv när det gällde guilden för ärligt talat den sög) TBR är mycket bättre, (The Battle Royale) en kompis till mig som är guild Ledare, och med dess futtiga medlemmar som är på 9st.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken kombo är bäst i GW?

Jag började på en "Shadowpriest" Mo/N men jag tror att det blir lite tråkigt i längden, så jag undrar vad som egentligen är bäst/roligast i GW.

Tacksam för alla svar :lol:

N/me tycker jag är ganska bra om man är mer inne på range attacker.

Om du är mer inne på melee slagsmål så ska du lätt ta en w/mo. Fördelen med W/MO är att du som Warrior Har en skill som gör att slår dubbelt så fortare, men du tar dubbelt så mkt skada, där kommer Monk delen in och kan hela dig själv.

Necromancer/Mesmer liknar varandra ganska mycket på ett sorts sätt.

Necromancer har en skill som heter "life Siphon" som drar motståndarens liv ett x antal sekunder, medans Mesmer har en likadan skill, om man kombinerar båda drar man liv som jag vettefan vad.

Men pröva dig fram, pröva det som du tycker känns bra :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis fått låna en polares account till att prova spelet. Är det svårt att komma in i? Eller är det lätt som i WoW där man fattar allt direkt på en gång? Och vilken klass är roligast att köra? Gärna nån med grymma magi saker. ^_^

Spelet är inte lika lätt att komma in i som wow tror jag, men det är nog inte svårt. Angående val av klass så kan du ju välja antingen mesmer(typ shadowpriest? :lol:), necromancer eller elementalist(mage).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...