Jump to content

Guildwars


spacepig
 Share

Recommended Posts

Xemtoth jag hjälper dig gärna :).

Du hade dock statusen "away" förut när vi var online samtidigt så jag skrev aldrig till dig hehe B).

Jag hade det bara för massa nissar spammade mig om "give money plx im poor" tröttnade fan :) aja synd att det var som det var, vi får ta det nån annan gång :) skriv till mig bara du ser att ja loggar in så ;)

edit: Vill du oxo joina guilden eller är du i någon bättre?

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 290
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hade det bara för massa nissar spammade mig om "give money plx im poor" tröttnade fan B) aja synd att det var som det var, vi får ta det nån annan gång :) skriv till mig bara du ser att ja loggar in så ;)

edit: Vill du oxo joina guilden eller är du i någon bättre?

Bättre!?

Finns dom? :)

Aja nu efter 8 mail fram och tillbacks med nc soft (Guild wars makers) så har jag nog kontot tillbacks dom säger att msn var för osäker, och tvingar mig göra nyt konto någon annan stans (Gjorde G mail)

Kanske om några timmar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade det bara för massa nissar spammade mig om "give money plx im poor" tröttnade fan :o aja synd att det var som det var, vi får ta det nån annan gång :) skriv till mig bara du ser att ja loggar in så ^_^

edit: Vill du oxo joina guilden eller är du i någon bättre?

Funderar på att joina, är dock redan med i en som min bror och hans polare har tillsammans, men GTAsajtare som man är så känner jag mig nästan tvingad att joina din :).

btw. Gick till lvl.20 idag, trevligt trevligt :ph34r:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du är inne o jag ser det så frågar jag efter lite hjälp :) vill fixa questet Aleth'as Ashes, 2k exp mission, inte fel det :P

Ahh jag kommer ihåg när jag gjorde det fan, vilka probs jag hade, jag gjorde det med 2 polare, som fick tag på askan, sen när jag skulle ta den så fanns den inte, så jag var tvungen att göra om den helt själv för att få tag på askan, vet inte om det var någon bugg eller om man itne kan göra uppdraget på 3 pers, vi fick bara fram askan till 2 av oss :ermm:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är jag hemma igen! :)

Jag heter Maester Soga om du inte redan vet det. Säg till om nån vill lira.

Jag spelar just nu :P. Fick mitt konto till slut :ermm:. Var visst bara lvl 16.

Nick: Elite rangerone :D

Hehe Det var skoj. Xemtoth säg till när du vill ha hjälp :)

Här http://www.guildwarsguru.com/ en bra sida om Guild wars maps o grejor

Redigerad av yoda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelar just nu :). Fick mitt konto till slut ;). Var visst bara lvl 16.

Nick: Elite rangerone :P

Hehe Det var skoj. Xemtoth säg till när du vill ha hjälp :)

Här http://www.guildwarsguru.com/ en bra sida om Guild wars maps o grejor

Har inte så mycket tid o lira GW, men när jag väl har det så får du hjälpa mig med Alethas ashes, sen får du visa vart jag ska questa för o komma bort från Ascalon ,e förbannat trött på det stället :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte så mycket tid o lira GW, men när jag väl har det så får du hjälpa mig med Alethas ashes, sen får du visa vart jag ska questa för o komma bort från Ascalon ,e förbannat trött på det stället :angry:

Vad du kan göra för att komma vidare i spelet är helt enkelt att göra uppdrag. alltså inte quests utan missions. du har alltid ett uppdrag som du kan göra, eller så får du en quest som du gör för att komma till nästa uppdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad du kan göra för att komma vidare i spelet är helt enkelt att göra uppdrag. alltså inte quests utan missions. du har alltid ett uppdrag som du kan göra, eller så får du en quest som du gör för att komma till nästa uppdrag.

Ja men jag vet inte ens hur man vet att det är ett mission, det där northern wall var ju t ex ett sånt där mission, men hur hittar jag dem andra då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men jag vet inte ens hur man vet att det är ett mission, det där northern wall var ju t ex ett sånt där mission, men hur hittar jag dem andra då?

Kolla på kartan och se om det finns några "sköldar" där. när den är utzoomad ser du stora silvriga prickar. Om det är ett svärd bakom skölden från vänster sida har du klarat uppdraget. om det är två svärd bakom skölden har du klarat uppdraget och bonusen. om det inte finns några svärd i den, har du inte gjort någon av dom, och det lättaste sättet att komma vidare i spelet är att quicktravela till en "sköld"/mission på kartan som du inte än har gjort. sen samlar du en grupp, och gör uppdraget. :angry: Du bör kunna se ett oklart uppdrag på din karta, "Fort Ranik".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla på kartan och se om det finns några "sköldar" där. när den är utzoomad ser du stora silvriga prickar. Om det är ett svärd bakom skölden från vänster sida har du klarat uppdraget. om det är två svärd bakom skölden har du klarat uppdraget och bonusen. om det inte finns några svärd i den, har du inte gjort någon av dom, och det lättaste sättet att komma vidare i spelet är att quicktravela till en "sköld"/mission på kartan som du inte än har gjort. sen samlar du en grupp, och gör uppdraget. :angry: Du bör kunna se ett oklart uppdrag på din karta, "Fort Ranik".

Kan jag se det även om jag inte varit på platsen där missionet är?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan jag se det även om jag inte varit på platsen där missionet är?

Nej. Men efter fort ranik kommer du t.ex till ett ställe som heter något med Frontier Gate. där får du en quest av en kille som står mitt framför dig när du kommer dit att ta dig till nästa uppdrag. Så kom ihåg att ta alla quests du ser och läs helst igenom dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Men efter fort ranik kommer du t.ex till ett ställe som heter något med Frontier Gate. där får du en quest av en kille som står mitt framför dig när du kommer dit att ta dig till nästa uppdrag. Så kom ihåg att ta alla quests du ser och läs helst igenom dom.

Okey... men varför läsa dem när det alltid är en pil dit man ska? :angry: Fast kanske inte är nån pil till just sånna missions, har bara gjort en sånt + bonusen, det hjälpte du ju mig o nor_adde med

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...