Jump to content

Guildwars


spacepig
 Share

Recommended Posts

Nepp. Jag lirar originalet. Förresten så är Lord Ismaehl Necromacer/Warrior och Maester Soga är Elementalist/Ranger.

Jag spelar inte längre men jag minns hur oändligt skoj jag brukade ha med det. :P Min main heter vostrak mrozik(skumt namn ja xD) och är warrior/monk. Jag är såklart på lvl 20 med den. har klarat hela campaign :P sen har jag en 20 elementalist, elemental helix, och en 20 necromancer vars namn jag har glömt. >_>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 290
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag spelar inte längre men jag minns hur oändligt skoj jag brukade ha med det. :P Min main heter vostrak mrozik(skumt namn ja xD) och är warrior/monk. Jag är såklart på lvl 20 med den. har klarat hela campaign (w00t) sen har jag en 20 elementalist, elemental helix, och en 20 necromancer vars namn jag har glömt. >_>

Är lvl 20 högsta? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjat lira på min necromancer/monk igen, dingade 9 nyss, och använder fortfarande staven jag fick av zliPP (w00t)

vore kul o kunna lira med någon nån gång :P så förbannat ensamt att lira själv och man känner sig som en n00b eftersom man inte kan så himla mycket om spelet, kan inte fråga någon etc :P

dålig JPG bild men här e en bild på min char

post-3551-1162317165_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Börjat lira på min necromancer/monk igen, dingade 9 nyss, och använder fortfarande staven jag fick av zliPP (w00t)

vore kul o kunna lira med någon nån gång :P så förbannat ensamt att lira själv och man känner sig som en n00b eftersom man inte kan så himla mycket om spelet, kan inte fråga någon etc :P

dålig JPG bild men här e en bild på min char

Kom in nu då så spelar vi. Jag skriv till dig innan men du svarade inte.

Bild på min Elementalist/Ranger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som spelar factions och vill lira lite med mig så adda mig jag heter cerebral pares.

Min bror köpte nightfall idag, dock har han inte hunnit spela så mycket, så jag frågar dig, vad är skillnaden?

Du lirar iofs factions men vad är nytt i factions mot det första?

Jag spelar det första GW just nu, får se om det blir något factions eller nightfall köp de närmsta veckorna, just nu ska pengarna gå till Wii :P.

@Ante_freeman: Ja det är värt att lägga ut några hundra till GW, du kan gå med pilarna om du inte orkar styra med musen osv.

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det var kul! :P

Här kommer bilden.

Och jag kan lägga upp en till när jag ändå håller på.

Haha vet inte vart jag får allt ifrån (w00t) Vet någon här som lirar hur jag ska hitta necroquests? hittar bara massa munk quest :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är detta värt å köpa? Har inge MMORPG att spela så tänkte kanske skaffa dethär, är det Factions eller vanliga ni lirar?

Vanliga här, KOMMER INTE köpa factions körde 3 sec på det hos en kompis sen ALT + F4 lol..

Det är iaf vad jag tycker.

Annars så är det värt det lät att trötna på,Men glöm inte bårt att variera PVP och PVE så det blir litte roligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...