Jump to content

Guildwars


spacepig
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 290
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Wild_Hawk sånna som dig borde bara deletas snabbt som attans.....så jävla jobbigt att vänta på att 1 springer runt och noobar....-.-

Hahaha... Vadå det funkade ju, var ju bara en taktik :wacko:

de som borde bannas dock är 80% av alla warriors, alltid små barn som har dem och tror de är värsta super tanken och förstör ofta för sitt lag i både pve och pvp..

Vet inte hur många gånger det hänt att jag varit i ett lag där en w förstör, alltid ska dom rusha.

påtal om warriors här kommer ett screen från tombs när jag var i en grupp där alla lämnade efter moral testet i början, jag och en annan stannade och då fick vi sedan 4 monk henchman och 2 mage's henchman. Vi vann två gånger i rad och förlorade vid altar kartan

post-23-1137948885_thumb.jpg

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha... Vadå det funkade ju, var ju bara en taktik :wacko:

de som borde bannas dock är 80% av alla warriors, alltid små barn som har dem och tror de är värsta super tanken och förstör ofta för sitt lag i både pve och pvp..

Vet inte hur många gånger det hänt att jag varit i ett lag där en w förstör, alltid ska dom rusha.

påtal om warriors här kommer ett screen från tombs när jag var i en grupp där alla lämnade efter moral testet i början, jag och en annan stannade och då fick vi sedan 4 monk henchman och 2 mage's henchman. Vi vann två gånger i rad och förlorade vid altar kartan

Woohoo, dig var det ett tag sen man såg :( unblocka på msn? =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått 4 flawless några gånger, dör alltid på 5:e rundan :wacko:

Detta spel var rätt så underhållande, så jag kanske ska köpa det.

Vad är det för skillnad på PvP och PvE?

Pvp = Bara pvp, färdiga karaktärer. Pve = Du börjar från lvl 1, spelar upp till 20, låser upp grymare saker till dina pvp gubbar, går nog också att köra pvp med din pve gubbe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pvp = Bara pvp, färdiga karaktärer. Pve = Du börjar från lvl 1, spelar upp till 20, låser upp grymare saker till dina pvp gubbar, går nog också att köra pvp med din pve gubbe.

Är det samma princip? Man är på någon samlingsplats och sen spelar man i en match?

btw så fick jag 10 wins i rad! Kom in på nåt som hette Team Arena istället för Random Arena

Redigerad av RadiuZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 8 months later...

Fyrdubbelpost! ^_^

Eftersom det verkar vara vissa som är intresserade i Guild Wars så drar jag upp den här igen.

För er som vill veta så heter jag Lord Ismaehl och Maester Soga. Jag spelar mest på Maester Soga nu för tiden.

Edit: Jag är level 13 på Lord Ismaehl och level 8 på Maester Soga.

Nu när jag började spela igen så hade jag automatiskt blivit guildledare för guilden Let There Be Rock (LTBR). Säg till om ni vill joina.

Nu har jag gått med i Xemtoths guild. Min mantel var så ful! ;)

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyrdubbelpost! ^_^

Eftersom det verkar vara vissa som är intresserade i Guild Wars så drar jag upp den här igen.

För er som vill veta så heter jag Lord Ismaehl och Maester Soga. Jag spelar mest på Maester Soga nu för tiden.

Edit: Jag är level 13 på Lord Ismaehl och level 8 på Maester Soga.

Nu när jag började spela igen så hade jag automatiskt blivit guildledare för guilden Let There Be Rock (LTBR). Säg till om ni vill joina.

Lirar du Factions? Min polare säger att det inte är lika roligt som vanliga ;)

edit: Har föresten en lv 8 Necromancer/Monk, Inte lirat mkt på den för jag tyckte det var så tråkigt att lira ensam, sen har jag..hm.. vad har jag <.< haha hjärnsläpp en warrior och en ranger har jag för mig

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lirar du Factions? Min polare säger att det inte är lika roligt som vanliga ^_^

edit: Har föresten en lv 8 Necromancer/Monk, Inte lirat mkt på den för jag tyckte det var så tråkigt att lira ensam, sen har jag..hm.. vad har jag <.< haha hjärnsläpp en warrior och en ranger har jag för mig

Nepp. Jag lirar originalet. Förresten så är Lord Ismaehl Necromacer/Warrior och Maester Soga är Elementalist/Ranger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...