Jump to content

Guildwars


spacepig
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 290
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 4 months later...

Bump så det dånar om det.

Lirade nyss en run på Tomb of primeval kings, kom till Hall of Heroes och dog efter en miss så att de började attackera oss på vårat safe-ställe :) .

44dggfvvbkjz.jpg

qjcpwbiafg3i.jpg

Jag är den grå närmast bild :teehee:

Edit: Kan ju lägga till att det tog oss 2½ timma att ta oss dit ;)

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:shifty:

Finns väl redan två. Aja, GW2 kanske kan vara nåt =O älskade originalet guildwars, Factions var tråkigt, skaffade aldrig Nightfall. Men originalet, fan, ett av de allra bästa spel som finns imo :)

Nej, de är inte utsläppta under titeln expansion.

Dels för att man inte behöver ettan för att kunna spela de två, och dels för att det inte kommer komma några nya spelbara karaktärer i Eye of the north.

Ja, jag håller med fullständigt. Prophecies är det bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, de är inte utsläppta under titeln expansion.

Dels för att man inte behöver ettan för att kunna spela de två, och dels för att det inte kommer komma några nya spelbara karaktärer i Eye of the north.

Ja, jag håller med fullständigt. Prophecies är det bästa.

Okej, visste inte ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan, äntligen klara, vi gjorde en Underworld-run, utan några förhoppningar om att klara det då vi aldrig tidigare gjort det.

Men nu, efter 4 timmar, så har vi helt plötsligt slagit oss genom hela UW. Jag och min polare var ensamma med en varsin heromunk, det går tydligen bättre när vi kör själva än när vi tar med en massa "rutinerade" idioter.

Wurmsen var helt klart jobbigast, speciellt där det stod två stycken på samma ställe, vi fick använda oss av en egen-påhittad-på-plats-taktik, det gick ut på att en rushade in, sedan när han såg att wurmarna skjöt så dashade han tillbaka varpå nästa sprang in bland wurmsen innan de hann recharge:a sina attacker. Sedan slaktade han järnet tills han var tvungen att dasha tillbaka, då gjorde han dashtaktiken på wurmsen så att den första personen kunde komma in igen.

Det var verkligen mäktigt när man lyckats döda de tre bossarna i slutet och se sina gröna vapen ligga på backen :shifty: .

Pixxx:

4eo7bw977rhb.jpg

Ehm.. Vi tog oss lite tid att printa och pose:a mitt under 3:e akten. Tänk så avslappnat trots att det går omkring monster precis bakom.

wlgkqnzbyydd.jpg

Precis innan sista delen av fjärde och sista akten, då var det ganska pirrigt :lol: .

nrk74yqz8ovq.jpg

Och där ligger så mina gröna vapen, tillsammans med min polare och en massa lost souls.

l9jaz28zq8ln.jpg

0ykpvl2ba4iy.jpg

Kanse inte så jättebra, men det är ju gröna vapen i alla fall ^_^

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, seriöst, jag har tappat GuildWars suget, inte lirat sett nyår, o då lirade jag inte spec seriöst :shifty: Antar att inget spel kan släcka min gamla Wow-törst sen jag var så hemskt beroende av det spelet.

Kärring, börja spela WoW igen.

Ditt s.k. missbruk är ingen gämfört med många andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Liten bump här nu då =)

Jag har nu skaffat eget GW acc (lirade på en polares acc förut för jag var lat och orkade inte skaffa eget)

Ni som håller er i Screenshot tråden vet vad jag lirar som.

Än så länge har jag bara Prophecies, ska skaffa Factions och Nightfall efter att jag har blivit Protector of Tyria.

Eye of the North kommer lätt bli ett inköp för mig, likaså Gw2

Fast (det kommer ju komma en Beta av GW2) jag tror jag kommer vänta tills hela "frukten" har släppts av det innan jag skaffar det =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blir sugen på att börja lira igen, har tagit ett mindre uppehåll för lir av andra spel.

Som sagt Eye of the north är ett självklart köp, samt GW2 när det kommer. Dessvärre kommer man inte kunna spela med sina gamla karaktärer i GW2 då det utspelar sig så långt in i framtiden att det inte vore möjligt att de karaktärerna fortfarande lever. Det ska istället föreställa deras barnbarns barn eller något sådan. Ett par generationer ner var det i alla fall. Men, man kommer kunna använda olika saker som man "Vinner" i Eye of the north. I artikeln jag läste så tog de ett exempel som gällde om man klarade av ett quest så fick man i slutet ett svärd, det svärdet hamnar då i ett slags troférum, och det troférummet kan man sedan nå via GW2.

Sedan kommer ju två nya karaktärer introduceras i Eye of the north, Norn och Asura. I GW2 ska man kunna spela som de karaktärerna också.

Själv har jag en Asura som minipet. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

text om "eye of the north" och GW2

Vad jag har läst så ska man i GW2 kunna föra över egenskaper som ens karaktärer hade i första GW

Jag kan försöka leta upp källan =)

HIttade källan

"Guild Wars 2 Officiellt

Hampus Erlandsson aka. Harpa Kl. 00:43 Datum 21 Mars 2007

Under GDC skrev The inquirer en artikel om det kommande Guild Wars 2 och den enda sanna expansionen till Guild Wars-spelen, Eye of the North och alldeles nyligen fick vi bekräftat att Inq hade rätt på de flesta punkter. Informationen kommer från medlemmar på diverse GW-forum som för bara några timmar sen fick hem PC Gamer May 07 i brevlådan, där en upp emot 14 sidor lång artikel skulle finnas. Det vi får reda på att många delar kommer fortsätta vara instanserade, förutom vissa PvP-moment, level-cappen ökar till minst 100, det kommer finnas möjlighet att bära med sig någon form av "minnen" från sina gamla karaktärer och det kommer vara flera spelbara raser. Därutöver kommer vi även få möjlighet att faktiskt påverka världen. Tänk dig in i att du har möjlighet att slåss mot en drake, dödar du den inte så förstör den en bro, som några bybor börjar bygga upp. Om de inte överlever (banditer, argh!), så förblir bron sprängd. Angående expansionen så kommer det ej några nya klasser, däremot kommer det nya hjältar, nya skills och nya raser att ha uppdrag hos och dylikt. "

http://www.nordicgamers.se/?action=more&am...50b1bb6143aa1ab

Fast lvl cappen på 100 stämmer inte, det är bestämmt på 40

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

argh, vill börja spela GW igen, men orkar samtidigt inte med ännu ett spel. men fyfan vad roligt man hade med Prophecies när det kommit ut :lol:

Har, som sagt tidigare, en lvl 20 warrior(som klarat Tyria campaign) 20 elementalist och 18 necro. har även haft nån mesmer som jag deletade av nån anledning. :D

ska kanske börja spela igen med expansionen eller med GW2. Fast Factions sög ju hårt.

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...