Jump to content

Userbar-requests


Adriian
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 849
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ingen som kan hjälpa mig då ?

För att skapa ett mönster:

Skapa en ny bild, ju större desto mer mellanrum kommer det bli på mönstret. Rita ut ditt mönster (när man har randigt drar man diagonalerna) markera hela fönstret (ctrl + a) och välj edit>define pattern. Sen är det bara att kladda på. :wub:

*EDIT*

@VickeX: Ja, man kan tro att jag snodde änden på din userbar. Fast det gjorde jag faktiskt inte ^_^ Det börjar bli uttjatat med sneda linjer, som sagt. Jag ska byta mönster. :P

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att skapa ett mönster:

Skapa en ny bild, ju större desto mer mellanrum kommer det bli på mönstret. Rita ut ditt mönster (när man har randigt drar man diagonalerna) markera hela fönstret (ctrl + a) och välj edit>define pattern. Sen är det bara att kladda på. :P

*EDIT*

@VickeX: Ja, man kan tro att jag snodde änden på din userbar. Fast det gjorde jag faktiskt inte ^_^ Det börjar bli uttjatat med sneda linjer, som sagt. Jag ska byta mönster. :P

Äsch jag fixade på eget sätt, jag gjorde en ny 315*19 och gjorde diagonala ränder över hela med samma mellanrum och sedan tog jag redigera>Definera pensel. och sedan var det bara att trycka så blev det ränder över hela :wub:.

Nu ska jag bara rita text sern ska vi se om den blev nått duglig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...